  • 1. Data: 2012-09-04 12:04:55
    Temat: banki i upowaznienia do konta.
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Matka - starsza juz - chce upowaznic corke do konta. Corka przebywa za granica,
    nieczesto w pl.
    W jakim banku zalozyc konto zeby nie trzeba bylo odnawiac co 'moment' upowaznienia?
    Chodzi mi o sytuacje gdy robi sie to raz i na 'zawsze', az do likwidacji konta.
    Zakladam oczywiscie ze pieniadze na koncie beda i bank nie zamknie konta jako martwe?
    Jak to teraz wyglada w ojczyznie?
    Wszystkie banki spelniaja ten warunek? Zaden?
    Innych warunkow nie ma. moze byc zlotowkowe, moze byc walutowe, obsluga - karta +
    bankomat, internet lub oddzial.
    Cena konta - nie dotyczy, kredyty, przelewy prowizje - obojetne, lub wtorne.
    a - nie alior.
    Jakis specjalny? pierwszy lepszy?

  • 2. Data: 2012-09-04 12:14:26
    Temat: Re: banki i upowaznienia do konta.
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-04 12:04, a...@g...com pisze:
> [...]
    bankomat, internet lub oddzial.
    > Cena konta - nie dotyczy, kredyty, przelewy prowizje - obojetne, lub wtorne.

    Na moje oko - prawie każdy.
    Jednak w pewnych przypadkach trzeba tam iść osobiście, przynajmniej ten
    pierwszy raz, zarówno ten upoważniony, jak i właściciel konta. Nie wiem
    jak w bankach bezmarmurkowych, bo do nich nie bardzo jest gdzie iść...
    Może ktoś ćwiczył.
    Rozwiązanie prowizoryczne: wziąć dostęp internetowy i podać dane córce
    (problem może być z hasłami SMS)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-09-04 13:22:04
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > Może ktoś ćwiczył.
    >
    > Rozwiązanie prowizoryczne: wziąć dostęp internetowy i podać dane córce

    Zapomnialem zaznaczyc ze oczywiscie beda obie przy zalatwianiu. to wiadomo.
    pomysl z netowym - faktycznie nieglupi, ale wole tradycyjne wyjscie...

  • 4. Data: 2012-09-04 14:10:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:
    > Zapomnialem zaznaczyc ze oczywiscie beda obie przy zalatwianiu. to wiadomo.
    > pomysl z netowym - faktycznie nieglupi, ale wole tradycyjne wyjscie...

    wiekoszsc bankow oferuje ustanowienie pełnomocnika do konta.
    Po prostu zapytac tam gdzie ma sie konto lub w najblizszym banku w okolicy.
    Jak powiecie co chcecie to bez problemu beda wiedzieli o co wam chodzi.