  • 1. Data: 2012-09-04 13:17:52
    Temat: Dlaczego tak nalega?
    Od: Majka <z...@g...com>

    Mam prosbe-pytanie:
    Staram sie o kredyt z pomoca doradcy z Expandera.
    Jeszcze nie dostałam kredytu, i jest to dla mnie priorytetem, ale na każdym spotkaniu
    doradca wciąż nalega na odkładanie u nich, w expanderze oszczędności co miesiąc.
    Dlaczego tak na to nalega? Nie mogę nad tym (nad nim) zapanować, wciąż mówi, by
    oszczędzać u nich minimum 5 lat.
    Ja oszczedzam sama, regularnie, ale profil moich oszczednosci to lokaty - czytając
    grupę kieruję gotówke tam, gdzie korzystniej, a dzięki temu ze to lokaty jestem
    bezpieczna z oszczędnościami - tym bardziej , że nie znam się na innym lokowaniu i
    nie chcę ryzykować.
    Doradca namawia do oszczedzania i lokowania pieniedzy za pośrednictwem Expandera i wg
    ich wskazówek. Oczywiscie obiecuje więcej niż na lokacie, bo nawet 10-12%, ale
    zapytany o gwarancje - unika tematu. Wypłacić nie wolno przed upływem 5 lat,
    gwarancji nie ma, są tylko mgliste obietnice zysków z akcji, funduszy, jakiś
    tajemiczych platform.
    Ktoś korzysta z usług Expandera w tym zakresie?
    ja myslę, ze jak mam tylko wizję 10%, ale bez gwarancji, to wolę 6~7% minus belka na
    lokacie ale z gwarancją i przewidywalnością.
    Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.
    Majka

  • 2. Data: 2012-09-04 13:24:27
    Temat: Re: Dlaczego tak nalega?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Majka <z...@g...com> writes:

> [...]
    miesiąc.
    > Dlaczego tak na to nalega? Nie mogę nad tym (nad nim) zapanować, wciąż mówi, by

    Bo ma z tego prowizję.

    KJ

    The typewriting machine, when played with expression, is no more
    annoying than the piano when played by a sister or near relation.
    -- Oscar Wilde

  • 3. Data: 2012-09-04 14:11:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Majka wrote:
    > Dlaczego tak na to nalega?

    bo ma z tego kase, a jak nie złapie dziennie co najmniej jednego frajera
    to mu szef obetnie premie.

  • 4. Data: 2012-09-04 14:18:08
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-04 13:24, Kamil Jońca pisze:

    spotkaniu doradca wciąż nalega na odkładanie u nich, w expanderze oszczędności co
> [...]

    Dodam: wtedy zapłacisz mu jego pensję. Jak sądzisz, po co on tam siedzi?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 5. Data: 2012-09-04 14:25:26
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-04 14:11, witek pisze:
    > bo ma z tego kase, a jak nie złapie dziennie co najmniej jednego frajera
    > to mu szef obetnie premie.

    i piramida finansowa nie będzie prosperować jak należy ;-)

  • 6. Data: 2012-09-04 16:08:22
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.09.2012 13:17, Majka pisze:
> [...]
    miesiąc.
    > Dlaczego tak na to nalega? Nie mogę nad tym (nad nim) zapanować, wciąż mówi, by

    Próbowałaś mu zwrócić uwage na to, że to że tak namawia i namawia budzi
    podejrzenia że to jakiś szwindel?

    p. m.

  • 7. Data: 2012-09-04 22:48:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja myslę, ze jak mam tylko wizję 10%, ale bez gwarancji, to wolę 6~7% minus belka
    na lokacie ale z gwarancją i przewidywalnością.
    > Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.
    > Majka

    jeżeli chcesz się kolesia pozbyć to powiedz mu, że weźmiesz taki
    program, ale dopiero jak się kredyt uruchomi, nawet możesz podpisać
    umowę, ale...nie opłacisz żadnej składki i PSO nie ruszy

    w ten sposób DF będzie myślał, że już Cię ma i nie będzie co chwilę do
    tematu wracał + zadba o to, aby kredyt jak najszybciej uruchomić
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2012-09-05 08:09:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 04 Sep 2012 22:48:02 +0200, RobertS wrote:
    > jeżeli chcesz się kolesia pozbyć to powiedz mu, że weźmiesz taki
    > program, ale dopiero jak się kredyt uruchomi,

    Ja tam nie jestem na biezaco z technikami tresury sprzedawcow, ale czy
    propozycja, ze jak jeszcze raz wspomni o PSO pojde po kredyt gdzie
    indziej nie zadziala?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2012-09-05 21:36:03
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Ja tam nie jestem na biezaco z technikami tresury sprzedawcow, ale czy
    > propozycja, ze jak jeszcze raz wspomni o PSO pojde po kredyt gdzie
    > indziej nie zadziala?

    Zależy z czego gość ma większy profit, albo z czego leży mu plan.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2012-09-06 22:27:52
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Majka" ...
    > Dziękuję za wszelkie sugestie, porady i dyskusję.

    To przekret.
    Cos w stylu
    http://polakcan.blogspot.com/2012/07/wrobieni-w-geti
    n-czyli-prawdziwe.html