  • 1. Data: 2012-09-04 11:26:03
    Temat: Getin Online - awaria goni awarię
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Po ostatnio opisywanych padach systemu, kolejny głaz do ogródka
    nieradzącego sobie z informatyzacją Getin Online. Online? Online?!
    Chyba offline. Przeplatany z online losowo wybranymi działaniami.

    Zawsze było tak, że przelew z konta jednej osoby na konto drugiej
    pojawiał się natychmiast. Czyli po zalogowaniu na drugie konto,
    pieniądze już tam były.

    Teraz jest inaczej. Pieniądze przechodzą, ale wracają. No bank się
    rozmyślił, i po co miałyby być od razu. Pewnie pójdą Elixirem.
    Szczegóły: Robię przelew. U mnie znika z Dostępnych i z Salda. Na
    drugim koncie pojawia się na pozycji "Dostępne środki". Pozycja
    "Saldo" nadal ich nie ma. Odświeżam stronę i... nie ma przelewu.
    Wracam na pierwsze konto. Jest w Saldzie, ale nie ma w dostępnych.
    Znowu drugie konto - nadal nie ma.

    W czasie kilku minut pisania tej wiadomości nic się nie zmieniło.

    Amatorszczyzna i prymitywizm pierwszej wody. Jak na początkującego,
    kiepskiego "informatyka" z gimnazjum przystało.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-09-04 11:47:05
    Temat: Re: Getin Online - awaria goni awarię
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-04 11:26, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    >
    > Zawsze było tak, że przelew z konta jednej osoby na konto drugiej
    > pojawiał się natychmiast. Czyli po zalogowaniu na drugie konto,

    Tydzień temu w weekend znikneli ludziom pieniadze z lokat i kont, w
    ostatni weekend nie działały przelewy.

    Wiec ja skorzystalem z tego druku:
    https://dl.dropbox.com/u/16628497/GO%20wypowiedzenie
    %20umowy%20rachunku.pdf

    Wczoraj zadzwonili, potwierdzili, zadnego namawiania do pozostania.
    Widac za duzo maja klientów i czesci ich chca obrzydzic swoje usługi :)

  • 3. Data: 2012-09-04 14:45:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-04 11:47, Izydor pisze:

> [...]
    >
    > Wczoraj zadzwonili, potwierdzili, zadnego namawiania do pozostania.
    > Widac za duzo maja klientów i czesci ich chca obrzydzic swoje usługi :)

    A wiesz, że gdy dzwoniła do mnie trele(-morele)konsultanka z GO po
    złożeniu przeze mnie internetowego wniosku o Konto Skarbonkowe to
    pytała, czy aby na pewno jestem dalej zainteresowany założeniem tego
    konta? Może chciała wysondować czy się nie rozmyśliłem? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-09-04 15:24:23
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-04 14:45, Krystek wrote:
> [...]
    > pytała, czy aby na pewno jestem dalej zainteresowany założeniem tego
    > konta? Może chciała wysondować czy się nie rozmyśliłem? ;)

    Zalozyles? Cóż, życze mniej problemów z tym kontem niż ja miałem. Getin
    przestal wnosic cokolwiek interesujacego a 1zl bonusu do lokaty tez juz
    przestala kusic. Zamknalem, kase rozrzucilem po równo po millenium i
    meritum i zyje :)