  • 1. Data: 2012-09-04 15:00:00
    Temat: BPH - dlaczego nie polecam?
    Od: luc <b...@g...net>

    1. Wysyłka karty i pinu listami poleconymi z potwierdzeniem odbioru.
    Przesyłka z pinem zaginęła i trzeba było wygenerować jeszcze raz.
    Konsultantka obiecywała, że pin na pewno przyjdzie listem zwykłym.
    Taaa... oczywiście czekała mnie kolejna wyprawa na pocztę, by odebrać
    kopertę z pinem. Nie da się tego wysłać via sms? Nie, bo tak
    bezpieczniej...

    2. Masa numerów i haseł do zapamiętania - CIF, hasło do sezam, hasło
    do autoryzacji zleceń telefonicznych, telepin (nadałem swego czasu,
    ale gdzie się "zagubił" i aby się poprawnie autoryzować znów trzeba
    było go zdefiniować), hasło startowe, hasło WAP (wbrew nazwie służy
    też do dostępu przez aplikację na androida, wtedy zwie się PIN) i
    jeszcze hasło do klucza cyfrowego. Ufff, przebili tym wszystkim
    Półbank i jego dawne certyfikaty do potwierdzania operacji... Bym
    zapomniał - jeszcze pin do karty ;-)

    3. Rozbieżności pomiędzy systemem www, a mobilnym - w dużym sezamie
    nie widzę mojej karty debetowej, w wersji mobilnej ona jest. Na
    pytanie o to konsultantka odpowiada, że tak już jest, a operacje kartą
    sobie mogę sprawdzić w historii konta, do którego karta jest podpięta.
    A co z blokadami? A jest tylko suma...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-09-04 15:29:34
    Temat: Re: BPH - dlaczego nie polecam?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Wrz, 15:00, luc <b...@g...net> wrote:
> [...]
    > pytanie o to konsultantka odpowiada, że tak już jest, a operacje kartą
    > sobie mogę sprawdzić w historii konta, do którego karta jest podpięta.

    4. Można sobie pobrać/wydrukować wyciąg z konta sprzed daty otwarcia
    tegoż! Konto założyłem w lipcu br., ale nic nie szkodzi na
    przeszkodzie, by mieć wyciąg za 09/2011... Na szczęście saldo końcowe
    wynosi 0 pln ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-09-04 17:17:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 4 Sep 2012 06:00:00 -0700 (PDT), luc <b...@g...net> wrote:

    >2. Masa numerów i haseł do zapamiętania - CIF, hasło do sezam, hasło
    >do autoryzacji zleceń telefonicznych, telepin (...), hasło startowe, hasło WAP (...)
    >jeszcze hasło do klucza cyfrowego.
    Haslo startowe do zapamietania? Po co? :)
    CIF + haslo - standardowo jak wszedzie
    haslo do klucza - do podpisania zlecen
    Reszty nie znam, nie uzywam, nie narzekam.

    WAM

  • 4. Data: 2012-09-04 17:22:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" f...@r...goog
    legroups.com

    : 3. Rozbieżności pomiędzy systemem www, a mobilnym - w dużym sezamie

    Zrezygnowałem z mobilności -- nie dałem sobie rady.
    Początkowo było OK, ale po paru tygodniach zaczęły
    się problemy, więc skasowałem aplikację.

    Korzystam z aplikacji: Citi, Mille (IMO najlepsza), mBanku, SynCa...
    Nie dogadałem się z aplikacją Rajfiego i odinstalowałem aplikacje BPH.

    -=-

    Mille:

    () stoję przy kasie [wiem, niepotrzebnie się chwalę] i slyszę,
    że transakcja nie może być zrealizowana, zatem odpalam
    aplikację i widzę, ile mi brakuje; wszystko na oczach masy
    ludzi, którzy nie zakapują, iż w tym czasie sprawdziłem stan
    Dobrego

    () mając do dyspozycji lanie via komputer i smartfon,
    wybieram smartfon

    -=-

    BPH naliczył odsetki za debet powstały w wyniku skasowania opłaty 9.99!!
    [3 setki złych mają dać -- 3 setne złego zabrali?]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-09-04 18:00:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" l...@4...com

    > Reszty nie znam, nie uzywam, nie narzekam.

    Też nie narzekam, mając 3 Kapitalne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'