  • 1. Data: 2002-07-15 06:48:57
    Temat: Re: euro drozsze od dolara...
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    ludzie teraz sa wakacje!!!
    ludzie potrzebuja tanio kupowac Euro (ja tez) w zwiazku z tym!!

    a klodko pewnie zrobi odwrotnie - kurde bele...

  • 2. Data: 2002-07-15 18:06:09
    Temat: euro drozsze od dolara...
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ...koniec swiata...:( nie kolodko otworzy w koncu tego dzioba...

  • 3. Data: 2002-07-15 18:39:09
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał:

    > nie kolodko otworzy w koncu tego dzioba...

    Planuje jutro :)

    hosi

  • 4. Data: 2002-07-15 18:41:49
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

  • 5. Data: 2002-07-15 19:20:19
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Rena wrote:
    > ...koniec swiata...:( nie kolodko otworzy w koncu tego dzioba...

    A co do relacji euro/$ ma Kolodko ?
    Nie przeceniacie jego mozliwosci ?

    Ale podobna bzdure podaja dziennikarze telewizyjni ...

    MichalL

  • 6. Data: 2002-07-15 20:35:02
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Jejku... to cały świat patrzy jak urzeczony w Kołodkę i nie dość, ze
    złotówka spada do wszystkich walut, to euro rośnie przez Kołodkę względem
    dolara?
    Bo chyba nie tylko w Polsce euro>$?
    A jesli TYLKO w POlsce... to kupuję tu ile się da $ jadę i wymieniam gdzie
    indziej na mniej od $ warte euro, przyjezdzam do PL, sprzedaję za większą
    ilość $ i po 10 kursach funduję pomnik KOłodce:))))
    Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agv2q8$6dh$...@p...acn.pl...

  • 7. Data: 2002-07-15 20:41:48
    Temat: Odp: euro drozsze od dolara...
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agv2q8$6dh$...@p...acn.pl...
    > ...koniec swiata...:( nie kolodko otworzy w koncu tego dzioba...

    A co ma Kolodko do rynku eur/usd? Co bedzie umacniac dolara do euro swa
    wypowiedzia? hehe
    A tak dla przypomnienia. Teraz opor na eur/usd dopiero przy
    1,06 (nie liczac malych opornikow do wykorzytsania przez intra-day graczy).
    A target (2-3 letni) jest na 1,30 :)

    Czyli jesli zloty mialby pozostac na obecnym poziomie (koszyk 4,20) eur -
    4,75 usd - 3,65 (eur/usd 1,3)
    A jesli zloty mialby sie jeszcze oslabic o 10% do koszyka (4,60 za koszyk),
    to eur 5,2 zl, usd - 4,0 zl (eur/usd nadal 1,3)

    Malin

    P.S. Ktorys z przyjaciol rok temu podal mi wykres fal Eliota, na ktorym byl
    dolar docelowo na 3,60 zlotego. Nie pamietam kto to. Gdyby zloty juz wiecej
    sie nie oslabial do kosyzka, a euro by dalej roslo do dolara, to te 3,60 ma
    szanse sie zrealizowac hehe. Wtedy wydawalo mi sie to nierealne. Dzis juz
    sam nie wiem ;-)

    --

    Jacek Maliszewski, Analityk Bankier.pl
    OFE, TFI, waluty i takie tam inne...www.bankier.pl

  • 8. Data: 2002-07-16 05:12:30
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Zeby tylko po tej gadce euro nie skoczyło jeszcze bardziej

    no wlasnie - zeby EUR nie zblizolo sie go GBP:)

  • 9. Data: 2002-07-16 08:32:07
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    > szybko
    > metę -

    kurde, naiwnosc nie zna granic:

    - referendum w irlandii
    - nowy kanclerz niemiec
    - przewalki z reforma rolnictwa w UE

    i wiele innych powodow dla ktory w ogole jeszcze nie wiadomo czy Polska
    wejdzie do UE w 2004! a jak nie 2004 to 2010 najwczesniej. a wy tutaj juz o
    wejsciu do strefy gadacie! nie znacie powiedzenia "nie dzieli sie skory na
    nieupolowanym niedzwiedziu" ?

  • 10. Data: 2002-07-16 08:59:00
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote ...
    > Dodam, iz nawet wejscie do UE w 2004 roku nie oznacza natychmiatsowego
    > wstapienia do EMU. Do EMU nie wejdziemy szybciej niz w roku 2007. A ja
    sadze
    > nawet, ze to bedzie dalej niz 2010 :)_

    wszelkie dyskusje o Polsce w EMU sa calkowicie jalowe i bezpodstawne. dajmy
    sobie z nimi spokoj. wpierw zobaczmy w ktorej pieciolatce wejdziemy do UE bo
    na razie szanse na 2004 sie zmniejszaja do zera wraz ze zblizaniem sie do
    konca tego roku...