  • 1. Data: 2002-07-15 00:57:44
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote ...
    > He he .. ja Ci powiem, że jakieś 3 lata temu chciałam uzyskac od nich
    kartę
    > Silver ... mimo że zarobki kwalifikowały mnie juz o malo co na Golda ( no

    przepraszam ze pytam ale po co komu te "Silver" lub "Gold" karty? czy oprocz
    szpanowania to sie one do czegos nadaja? z tego co wiem to zagranica prawie
    kazdy smieciarz je dostaje, a tak naprawde eksluzywne karty to dopiero
    platynowe...

  • 2. Data: 2002-07-15 01:12:48
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote ...
    > Nie przepraszaj - mnie to też nie imponuje - po prostu chcialam miec VISĘ
    > przed wyjazdem za granicę .... Dlatego olałam ich po prostu - a co do
    kart
    > typu GOLD mam iście "żydowskie" podejście - bulenie opłat rzędu ponad 100

    > za użytkowanie tej karty jest dla mnie przegięciem .. nie potrzebuję

    taa, a oprocz bulenia wysokich oplat zabawne jest ze limity wydatkow na
    takie karty sa czasami bardzo wysokie co w przypadku zgubienia/kradziezy
    moze sie przeciwko wlascicielowi zle obrocic... kolesiowi mojemu na przyklad
    ostatnio "ukradli" (zmieniono wlasciciela) portfel z kilkoma kartami zlotymi
    i suma limitow na te karty byla taka, ze jesli zlodziej bylby szybki jak
    odrzutowiec to moglby sobie dobry samochod na nie kupic...

    fakt, faktem ze niektorym panienkom takie karty imponuja i dzialaja jak
    afrodyzjak...

  • 3. Data: 2002-07-15 11:11:19
    Temat: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    CitiBank chce zawojowac bankowosc detaliczna w Polsce.... Takie ma plany.
    Jako ze chcialem wyjechac w te wakacje m.in. do Niemiec na zakupy - chcialem
    zalozyc konto w tym banku i miec ich karte Maestro.

    Wypelnilem ich formularz i dzisiaj dostalem telefon i co sie okazuje???

    Ano to, ze jesli wpisalem, ze jestem na utrzymaniu rodzicow + mam wlasne
    oszczednosci, to niestety.... nie moge otworzyc w tym banku konta.

    Gdybym mial jakiekolwiek deklarowane - typu cos z ZUSu, z uczelni, to ok,
    ale tak...

    Dla mnie jest to smieszne, o czym oczyiwscie mila pania poinformowalem..

    Powiedzialem po co chcialem zalozyc konto, ze w takim Multibanku, BZWBK,
    Fortisie, nie maja problemu, a tutaj maja.

    Co prawda pani eklarowala, ze sie odezwie jak cos tam cos tam - ale
    powiedzialem, ze w takim razie ja rezygnuje i dla mnie przygoda z
    SzitiBankiem sie skonczyla.

    Zapytalem sie, ze gdybym powiedzial, ze bedzie stypendium przyhcodzic i sam
    sobie bede przelewal - przeszloby... ;) Co za bank.

    Zycze wielu sukcesow w prowadzeniu interesow, ale macie kolejnego
    "przyjaciela" i to oddanego....

    Jak dla mnie jedna wielka schiza. Chcialem zwykle konto + debetowa karte
    maestro - nic wiecej. A oni mi, ze chca zrodlo dochodu.
    Zapytalem, ze jak chcialbym konto czy lokate rentierska - tez nie daloby
    rady - bo nie mam dochodu.. Co za kretynski bank...

    Takie moje zdanie na goraco.

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-07-15 11:19:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > CitiBank chce zawojowac bankowosc detaliczna w Polsce.... Takie ma
    > plany. Jako ze chcialem wyjechac w te wakacje m.in. do Niemiec na
    > zakupy - chcialem zalozyc konto w tym banku i miec ich karte Maestro.

    W taki celu to zaloz sobie LGnet - ma lepsze kursy rozliczen, wyzsze %%
    i nizsze (czesto zerowe) oplaty.

  • 5. Data: 2002-07-15 11:20:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W taki celu to zaloz sobie LGnet - ma lepsze kursy rozliczen, wyzsze %%
    > i nizsze (czesto zerowe) oplaty.

    Tam juz mam konto :) Ale z wyplatami z bankomatow nie ma tak fajnie (3,5
    zl).
    Powiem szczerze ze spokojnie moglbym Pani cos albo sciemnic albo juz
    zaltawic jakis swistek, ale jesli ja chce do nich kase wlozyc (przeciez
    ucziwie zdobyta!!!) a oni nia gardza to kij im w oko.
    Juz widac, ze nieotrzebnie ten rok wczesniej skoczylem te diabelskie studia
    ;)))
    Jak jeszcze przjdzie mi za dyskotki drozej placic bez legitki (o biletach
    atobusowych nie wspomne... ;)

    Ale do Citi juz mnie nikt nie przekona... Ale kretynski bank

  • 6. Data: 2002-07-15 11:37:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > niczego w życiu się nie zmuszam ..... ani nikogo do niczego też nie mam
    > zamiaru na siłę zmuszać :-)))

    ;)))
    No popatrz - a mnie nawet karty debetowej nie chcieli i konta dac. To chyba
    jedyny w Polsce taki bank, ze nie mozna zalozyc konta bez dochodow..... N
    coz - pani mnie rozsmieszyla, dlatego juz nie chcialem klamac - pojade z
    Maestro LGNetu a wyplac bede z Fortisowej Visy - niech strace ;))

  • 7. Data: 2002-07-15 11:40:53
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    He he .. ja Ci powiem, że jakieś 3 lata temu chciałam uzyskac od nich kartę
    Silver ... mimo że zarobki kwalifikowały mnie juz o malo co na Golda ( no
    ale fakt faktem jeszcze nie przekraczały magicznej kwoty :-))) . Dodam że
    było to jakieś pół roku po zmianie pracy. Otóż odmówiono mi wydania karty ..
    bo UWAGA : mam za krótki staż pracy :-))) Acha - umowa była juz na czas
    nieokreślony ... Jak ja "kocham" ten bank - od tej pory nie skusze się na
    ich oferty ..... Nie chcą meić takeigo klienta - to nie bedą mieli .... Do

  • 8. Data: 2002-07-15 12:05:50
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote in message news:aguc7r$pn5$1@news.tpi.pl...
    > He he .. ja Ci powiem, że jakieś 3 lata temu chciałam uzyskac od nich
    kartę
    > Silver ... mimo że zarobki kwalifikowały mnie juz o malo co na Golda

    No to ja dodam ze 1.5 roku temu dostalem od nich Silvera mimo ze w tamtym
    czasie teoretycznie nie mialem szans (za niskie zarobki, choc sam nie wiem
    ale napewno bardzo nieregularne)

    Pozdrawiam
    RPiskozub

  • 9. Data: 2002-07-15 12:12:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > oszczednosci, to niestety.... nie moge otworzyc w tym banku konta.
    >
    > Gdybym mial jakiekolwiek deklarowane - typu cos z ZUSu, z uczelni, to ok,

    Z tym faktycznie mieli poroniony pomysl ;-/

    > Zapytalem sie, ze gdybym powiedzial, ze bedzie stypendium przyhcodzic i
    sam
    > sobie bede przelewal - przeszloby... ;) Co za bank.

    To samo mi powiedzano przy KK - dostalem bo nie podalem miejsca pracy -
    gdybym sklamal dostalbym ja ;-)

    Fakt - taka polityka nie zyskaja szybko klientow - na szczescie mi nie
    kazali przyniesc jeszcze zaswiadczenia o zatrudnieniu ;-)

    A jak jest w przypadku checi zalozenia samej lokaty? pod to musi byc
    zalozony ROR.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-07-15 12:19:23
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "RAFI" <r...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > No to ja dodam ze 1.5 roku temu dostalem od nich Silvera mimo ze w tamtym
    > czasie teoretycznie nie mialem szans (za niskie zarobki, choc sam nie wiem
    > ale napewno bardzo nieregularne)

    To może nie spodobał im się mój prawy profil ??? Cholera - sama nie wiem już
    :-))) Ale w sumie teraz mnie to ani ziębi ani grzeje :-)