  • 1. Data: 2002-07-15 06:17:28
    Temat: Książeczka mieszkaniowa
    Od: "Bolo" <a...@p...onet.pl>

    Chciałem się dowiedzieć jak to wygląda i czy nie strace wkładu i premi
    gwarancyjnej jeżeli posiadam książeczke mieszkaniową od 1980 roku i zawsze
    były wpłacane na mnią pieniądze do 15 każdego miesiąca ale ostatnio stało
    się tak że nie nastąpiła wpłata i bedzie to zrealizowane teraz czyli 15 za
    poprzedni i aktualny. Za udzielenie informacji z góry dziekuje osoba
    zainteresowana.

  • 2. Data: 2002-07-15 08:36:07
    Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Bolo" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się tak że nie nastąpiła wpłata i bedzie to zrealizowane teraz czyli 15 za

    premii za systematyczne oszczedzanie juz nie placa i nie ma juz takiego
    wymogu,
    jak nie chcesz to nie musisz juz wplacac na nia forsy lub mozesz to robic
    kiedy masz na to ochote