    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Date: Fri, 20 Feb 2009 11:43:01 +0100

    emes pisze:
    > Czy wszyscy zwolennicy Radia Maryja, Pisu i reszta zakompleksionych
    > przegranych wyborcow moze wkoncu PRZYJAC DO WIADOMOSCI ze skrot wgpw w
    > nazwie tej grupy oznacza warszawska gielde.... a nie grupe o polityce
    > regionalnej EU.
    > Jesli ktokolwiek z czytelnikow bedzie mial moralna potrzebe przeczytania o
    > rudym i jego rzadzie napewno sie do was zglosi. A teraz z nalezytym
    > szacunkiem do wlasnych rozumow przestancie pisac w tych tematach.

    No wiesz co! Żeby dekazzzzzzeeee wymyślać od zwolenników RM i
    zakompleksionych przegranych wyborców, to już gruba przesada.

    Nawet ja wezmę Go w obronę i zaprotestuję, choć biorę wszystkich za
    świadków , że nie jest On bohaterem z mojej bajki i też, tak jak Ty,
    brzydzę się tematami politycznymi na pełnej treści merytorycznych grupie
    WGPW, czemu nie raz wcześniej dałem dowód.