  • Data: 2009-02-21 13:32:22
    Temat: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Greg pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co za bzdury.
    > Dania jest w UE i jest w Schengen ale nie jest w strefie euro.
    > UK jest w UE ale nie jest w strefie euro i nie jest w Schengen.
    > Szwajcaria nie jest w UE i nie jest w strefie euro ale jest w Schengen.
    > Czarnogóra nie jest w UE i nie jest w Schengen, a walutą jest tam... euro.
    >
    > To są trzy niezależne byty.
    > Nie mieszaj ich ze sobą i nie mieszaj ludziom w głowach.

    Drobne uwagi.
    Wpadajac w to szambo zwane unia mamy tez zobowiazania w druga
    strone. Zapisane mamy,ze unia ma dbac o waluty krajow
    czlonkowskich. Nie tylko o euro. (Nawet Rosati ostatnio sie do
    tego odwolywal).
    Uzywanie waluty jak czarnogora to raczej glupi przyklad. Zobacz
    w ilu krajach dzis jest uzywany dolar. Od Zimbabwe do ekwadoru.