    From: " " <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: euro - Polska,a Slowacja
    Date: Fri, 20 Feb 2009 09:40:38 +0000 (UTC)

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > przeciez to oczywista oczywistosc i niek tu nie bedzie nam sciemnial ze
    > biale jest biale a czarne jeszt czarne... ;)
    >
    > a merytorycznie: Pyry i S-ka polegly na calej lini gospodarczej, nie
    > wykorzystali mocnej zlotowki do wejscia w euro (za czym opowiedzialo sie
    > spoleczenstwo w referendum o przystopieniu do UE) i tylko dzieki nim
    > mamy takie bagno z walutami, teraz Kaczor D. musi posprzatac po
    > wyczynach braci - a to nie jest takie proste...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    99.9 % głosowało za wejściem do UE, nie za przystąpieniem do strefy euro...
    Teraz się dowiadujemy, że głosowaliśmy za EURO ? ... Wciska się Polakowi kit,
    zagłosujmy więc w referendum w sprawie Euro i sprawdźmy czy obywatele
    rzeczywiście wtedy głosowali za Euro, co teraz pewne grupy starają się mu
    wmówić... pozdr :)