  • 11. Data: 2002-03-13 14:44:19
    Temat: Re: elektroniczna portmonetka
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > W polsce jedynym produktem odpowiadajacym w miare definicji
    > elektronicznej portmonetki jest karta tepsy.

    A propos. 2 lata temu w Beskidzie Zywieckim zapytalem sie w sklepie czy
    mozna zaplacic karta. Kasjerka zrobila duze oczy i sie zapytala -
    Telefoniczna???

  • 12. Data: 2002-03-13 14:47:38
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > heh... A probowales karta inna niz dedykowana? Bo taka zwykla, to mozna
    "wypozyczyc" za 15 zl chyba. Laduja je w kioskach...
    > --

    Kiedys przez przypadek wyjela mi sie Smart Shella (mam je obok siebie w
    portmonetce). Nie weszla do czytnika (za gruba). Wynik próby: negatywny...
    ;>
    Tak na powaznie to jestem pewien, ze system obsluguje tylko karty
    dedykowane. Nawet z nowymi numerami rejestracyjnymi maja problem, wiec na
    obsluge "standardów" platniczych nawet nie ma co liczyc.

    MaciejK

  • 13. Data: 2002-03-13 15:16:11
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Ciekawe skad ma do tej europy wyjechac, z azji? ;-)

    No niestety znowu nam Europa uciekla (z czipem)

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 14. Data: 2002-03-13 15:28:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebak" <s...@y...com> napisał w wiadomości

    > W polsce jedynym produktem odpowiadajacym w miare definicji
    > elektronicznej portmonetki jest karta tepsy.

    Eeee.... przeciez wiesz, ze brakuje tej karcie [jak i kilku innym:
    parkometrowe, karty warszawskiego ZTM-u, itd.] jednej z waznych cech
    elektronicznej portmonetki. Karty te sa akceptowane wylacznie przez
    emitentow. I nie zanosi sie na to, ze w przyszlosci bedzie lepiej :(.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 15. Data: 2002-03-13 16:25:23
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-13 at 15:44 Musical Man wrote:

    >A propos. 2 lata temu w Beskidzie Zywieckim zapytalem sie w sklepie czy
    >mozna zaplacic karta. Kasjerka zrobila duze oczy i sie zapytala -
    >Telefoniczna???

    Hehe... Ja kiedys w Zakopcu po paru piwach zapytalem pania, czy moge zaplacic karta,
    ona powiedziala "oczywiscie", tylko troche zglupiala jak jej podalem wlasnie
    telefoniczna :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 16. Data: 2002-03-13 21:00:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 13, 2002 at 04:16:11PM +0100, b2d2 wrote:

    > No niestety znowu nam Europa uciekla (z czipem)

    Ludzie, coscie z tymi chipami powariowali ... slowo-klucz na wszystko?
    'usuwa ciaze, krawaty wiaze'?

    A nie lepiej aby jednak banki odpowiadaly za wadliwe zabezpieczenia
    narzedzi jakie sami wydaja? I to wcale nie za darmo?

    --

    --w