  • 21. Data: 2002-04-04 06:57:10
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "RJ" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8feep$p07$1@news.onet.pl...
    > Jak bedziesz robił jakieś przelewy to wyciąg nic ci w tym nie pomoże i
    po
    > miesiącu nie bedziesz wiedział komu i za co płaciłeś fatalne rozwiązanie

    Na _wyciagu_ sa wszystkie informacje, nie opowiadaj glupot.

    > gdzie zamiast nazwy odbiorcy wstawiają tylko nr jego konta

    Aaa, chodzi ci o podglad operacji w internecie... (to nie jest wyciag;-)
    Wystarczy kliknac na interesujaca nas operacje i mamy _wszystkie_ jej dane
    wlacznie z numerem operacji w ich systemie ksiegowym.
    Ale faktycznie na zbiorczym podgladzie by sie przydalo pole z nazwa odbiorcy
    przelewu. Byloby wygodniej.
    .
    > przelew między superkontem w łodzi a e-kontem w Bydgoszczy szedł średnio 3
    > dni

    Ewidentnie wina po stronie oddzialu wysylajacego (chyba ze zlozyles
    polecenie przelewu w piatek po poludniu - wtedy to raczej twoja
    naiwnosc...;-). Wszystkie przelewy wewnatrz banku chodza do ePKO eliksirem i
    sa ksiegowane w tym samym dniu. Wplaty gotowkowe sa wrecz ksiegowane on
    line - po odejsciu od kasy mozna sprawdzic w ineternecie/telefonicznie ze
    juz sa na koncie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2002-04-04 07:10:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > Użytkownik "Michal Jankowski" <

    > podpis elektroniczny

    A gdzie go widziales w praktyce?

    > na dziesiec chyba osob jestes pierwszy, ktory nie ma zastrzezen do wygody
    > uzytkowania - decyzje skrajne jury odrzuca ;-)))

    Ale tylko jednego jurora... Ja jestem drugi i tez uwazam, ze to przesada. Z
    faktu, ze interfejs jest inny niz w innych bankach nie wynika, ze jest do
    niczego.
    ;-))

    > chcialbym np zobaczyc w historii komu robilem przelew albo jak go robie to
    > widziec dokad on idzie.

    To zobacz, w czym problem?
    Nie umiesz kliknac w interesujaca cie operacje?
    Moze zajrzyj do Helpa - jest bardzo dobry, z obrazkami...

    > Jak w odbiorcach wpisalem siebie kilka razy (konta w roznych bankach) to
    > wyobraź sobie jak przyjemnie robilo sie przelew - musialem po numerkach
    > zgadywac do ktorego banku robie przelew, tak jakby tym kontrahentom nie
    > mozna bylo nadawc wlasnych nazw

    Fakt, jest to minus. Na dodatek rachunki zdefiniowane sa sortowane wedlug
    numerow - na poczatku sa te z liczba kontrolna 01...;-))

    > to akurat zadna wada - zrobisz 3 przelewy na miesiac i juz ci sie zwraca !

    Dokladnie! Wlasnie przelew w PKO BP zdrozal do 3,00zl/szt.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 23. Data: 2002-04-04 07:25:58
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Slawek Kos napisal:
    >[...]
    > A gdzie go widziales w praktyce?
    >[...]

    Ano chociazby tu:
    http://217.153.56.187/cgi-bin/bdm/index.pl?id=korzys
    ci

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 24. Data: 2002-04-04 09:07:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Ano chociazby tu:
    > http://217.153.56.187/cgi-bin/bdm/index.pl?id=korzys
    ci

    Czyli jeszcze drozsze (i mniej mobilne) rozwiazanie. A potem narzekanie, ze
    prowadzenie konta drogie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 25. Data: 2002-04-04 09:40:03
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > A co jest bezpieczniejsze niz token???? Dla mnie token jest wlasnie
    > plusem.

    Masz racje, ale Ty pewnie myslisz o tokenie takim jak np w Pekao albo
    BZWBK. Token PKO jest wlasciwie elektroniczna wersja listy hasel
    jednorazowych -- konkretnej kombinacji cyfr odpowiada zawsza ta sama
    odpowiedz. IMHO jest to srednio bezpieczne (w porownaniu np. z Pekao czy
    BZWBK), chociaz token Lukasa, czy hasla mBanku IMHO sa jeszcze mniej bezpieczne.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 26. Data: 2002-04-04 09:42:56
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Slawek Kos napisal:
    > Czyli jeszcze drozsze (i mniej mobilne) rozwiazanie.
    >[...]
    Sa tansze i bardziej mobilne technologie np:
    http://www.toya.net.pl/~greg71/smarty.jpg

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 27. Data: 2002-04-04 10:15:29
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Poniższą sprawę im zgłosiłem i obiecali,
    że poprawia w nowej wersji oprogramowania

  • 28. Data: 2002-04-04 10:41:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski"
    > Sa tansze i bardziej mobilne technologie np:
    > http://www.toya.net.pl/~greg71/smarty.jpg

    ta aplikacja pracuje tylko z jednym czytnikiem i gdyby isc w ich slady to
    musialbys miec tyle czytnikow co zastosowan.
    Mam taka sama karte w DM BIG-BG - tez wymaga ekstra aplikacji i na W2K
    kazala mi oszukiwac system ze nie mam czytnika zeby ten czytnik uzyc ze
    swoimi driverami - jakos to jednak mi nie zadzialalo
    *** blad ***

  • 29. Data: 2002-04-04 11:17:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > chcialbym np zobaczyc w historii komu robilem przelew albo jak go
    > robie to widziec dokad on idzie.

    Troszeczke nie rozumiem - wydaje mi sie, ze informacja komu przelewam
    jest jak najbardziej dostepna...

> [...]
    > musialem po numerkach zgadywac do ktorego banku robie przelew, tak
    > jakby tym kontrahentom nie mozna bylo nadawc wlasnych nazw

    Brak mozliwosci nadawania nazw pozycjom w liscie adresowej jest
    istotnie glupi. Ale mozesz manipulowac nazwa odbiorcy (raz Jan
    Kowalski, raz J. Kowalski, raz JAN KOWALSKI etc).

    > to akurat zadna wada - zrobisz 3 przelewy na miesiac i juz ci sie zwraca !

    E, sa chyba konta tansze niz 9 zl/miesiac ale z tanimi/bezplatnymi
    przelewami... 8-)

    MJ

  • 30. Data: 2002-04-04 11:36:50
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > a pekao sa to jedyny wirtualny, w ktorym mozna bez prowizji wplacac
    > i wyplacac w placowkach pekao sa

    przeciez ePKO i PKO to w sumie dwa rozne banki (tzn nie musisz miec konta w
    PKO aby miec dostep przez placowki do ePKO)

    pzdr

    matjaw