  • 1. Data: 2002-04-03 12:59:28
    Temat: Kredyt Bank: Visa Gold lub Platinum - wątpliwości - zna ktoś odpowiedzi???
    Od: <p...@o...pl>

    Czy ktoś ma którąś?? Bo ja zastanawiam się nad złożeniem wniosku, ale nie wiem
    która lepsza (teoretycznie mogę obie, tzn. tę albo tę drugą) - i jak one są
    dokładnie rozliczane: kiedy odnawia się limit, spłata itd. Wiem ile kosztują.
    Aha! I jeszcze: słyszałem (czytałem gdzieś tu kiedyś na forum), że nie
    wszystkie oddziały chętnie wydają powyższe karty, sępią się, stwarzają
    dodatkowe problemy, zniechęcają (przy kontach VIP lub Elita), stwarzają
    nprzeszkody gorsze niż na kredyt gotówkowy na kilka lat - to prawda?? Bo w
    założeniach to chyba dobre karty choć drogie - ale coś za coś.
    Trudno dostać taką kartę np. Platinum jak się ma wpływy pow. 10.000 zł???
    ZNA KTOŚ ODPOWIEDZI???

  • 2. Data: 2002-04-03 13:06:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno dostać taką kartę np. Platinum jak się ma wpływy pow. 10.000 zł???
    > ZNA KTOŚ ODPOWIEDZI???

    To bank wystepuje z propozycja wydania takiej karty. Mozesz powiedziec
    osobie zajmujacej sie rachunkiem ze bylbys zainteresowany ta karta. Bank
    zbada czy na to zaslugujesz i ew. wystapi z propozycja wydania karty.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-03 13:12:51
    Od: <p...@o...pl>

    > To bank wystepuje z propozycja wydania takiej karty. Mozesz powiedziec
    > osobie zajmujacej sie rachunkiem ze bylbys zainteresowany ta karta. Bank
    > zbada czy na to zaslugujesz i ew. wystapi z propozycja wydania karty.

    Przeczytaj sobie na www.kbsa.pl - do konta Elita mozna dostać Platinum i Gold,
    a VIPa - Gold'a.
    Ja nigdy nie słyszałem o tym (poza Private Banking - ale to już trzeba mieć
    kosmiczne zarobki), żeby bank zaproponował komuś Golda. Zawsze samemu.
    A poza tym jak napisałem - niektóre oddziały podobno się sępią, nawet jak masz
    Elita i chcesz tylko Golda.
    Dzięki!!
    Czekam na dalsze odpowiedzi!!!

  • 4. Data: 2002-04-03 13:31:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przeczytaj sobie na www.kbsa.pl - do konta Elita mozna dostać Platinum i Gold,
    > a VIPa - Gold'a.

    "Mozna" to jest dosc malo precyzyjne ;). Z
    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/karty/karta_visa_platinum/visa_platinum
    Wynika:

    Jak otrzymać kartę VISA Platinum Kredyt Banku?
    Karta jest wydawana na zaproszenie Banku, przede wszystkim Klientom Private Banking.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-04-03 13:33:05
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    > Przeczytaj sobie na www.kbsa.pl - do konta Elita mozna dostać Platinum i
    Gold,
    > a VIPa - Gold'a.

    Zależy, gdzie czytasz - na stronie z opisem kart
    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/karty/karta_visa_gol
    d/visa_gold
    faktycznie jest napisane, że równiez do konta VIP,
    ale już przy opisie rodzajów kont niespodzianka:
    Nie ma ani Golda, ani Platinum, ani Dinersa:
    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/EKSTRAKONTO/EKSTRAKO
    NTO_VIP/ekstrakonto_vip
    A dla Elity już są:
    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/EKSTRAKONTO/EKSTRAKO
    NTO_ELITA/ekstrakonto_elita

    Spójność serwisu WWW nigdy nie była silną stroną KB
    (a jak to porównać z informacjami dostęnymi w oddziale, to diopiero są
    rozbieżności!)
    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 6. Data: 2002-04-04 15:27:44
    Temat: DALEJ NIE WIEM....
    Od: <p...@o...pl>

    nikt precyzyjnie nie odpisał, mimo licznych - jakichś marginesowych - uwag.
    Za nie również dziękuję!!

  • 7. Data: 2002-04-06 13:11:46
    Temat: Re: DALEJ NIE WIEM....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nikt precyzyjnie nie odpisał, mimo licznych - jakichś marginesowych -
    uwag.
    > Za nie również dziękuję!!

    A pisales juz do ich biura prasowego?? :)

  • 8. Data: 2002-04-06 13:53:48
    Od: <p...@o...pl>

    > uwag.
    >
    > A pisales juz do ich biura prasowego?? :)

    Chyba nie, ale wysłałem np. kilka maili do sektora Private Banking (bo te karty
    tam też się zaliczają) - i nic... Ale może jeszcze odpowiedzą, dopiero 3
    tygodnie upłynęły... :(

  • 9. Data: 2002-04-06 18:25:38
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    karty
    > tam też się zaliczają) - i nic... Ale może jeszcze odpowiedzą, dopiero 3

    Znaczy: olewaja na maxa :(

  • 10. Data: 2002-04-09 10:33:49
    Temat: Dalej nic nie wiadomo... :((
    Od: <p...@o...pl>