  • 31. Data: 2002-04-04 11:38:11
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > na asygnate podobno wyplacaja, moze nie w kazdym oddziale - chyba dzwonia
    > do Bydgoszczy

    wyplacaja w tych oddzialach co maja bezposrednie polaczenie z ePKO
    kwoty wplacane/wyplacane sa aktualizowane online w ePKO

    pzdr

    matjaw

  • 32. Data: 2002-04-04 11:43:43
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Jak bedziesz robił jakieś przelewy to wyciąg nic ci w tym nie pomoże i
    po
    > miesiącu nie bedziesz wiedział komu i za co płaciłeś fatalne rozwiązanie
    > gdzie zamiast nazwy odbiorcy wstawiają tylko nr jego konta.

    wszystko jest w szczegolach operacji

    > przelew między superkontem w łodzi a e-kontem w Bydgoszczy szedł średnio 3
    > dni

    dziwne - ja od poczatku istnienie ePKO splacam nim karte kredytowa w
    zlecajac przelew w dniu mozliwym dniu i nigdy nie mialem problemow, a karte
    mam z lukasa i oni fest terminow pilnuja. Płace też mnóstwo rachunkow - i
    przelewy zawsze dochodza na czas (tzn w dniu wyslania)

    BTW co to jest e-konto w Bydgoszczy?

    > Nie polecam Rysiek

    a ja odwrotnie - interface moze gorszy niz w mBanku oplata 9pln na miesiac,
    ale za to w przeciwienstwie do mBanku (ktory np potrafil wysylac przelewy
    zlecone kilka dni wczesniej ostatnia sesja elixiru danego dnia, lub tez
    pierwsza nastepnego, poniewaz u dbiorcy byly ksiegowane nastepnego dnia)
    zero klopotow.

    pzdr

    matjaw

  • 33. Data: 2002-04-04 11:51:43
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > BTW co to jest e-konto w Bydgoszczy?

    ok teraz zalapalem o co chodzilo --> w poscie wyzej zasugerowalem sie ze
    superkonto to ePKO a e-konto to konto w jakims innym banku (pewnie, ze tak
    nazywa sie rachunek w mbanku - tylko ta bydgoszcz mi nie pasowala).

    odpowieadajac na zarzut - dziwne u mnie przelewy mniedzy superkontem a ePKO
    chodza sesjami elixiru.
    ale jak chcesz miec w ePKO pieniadze od razu, to zamiast robic przelew -
    wyplac pieniadze i wplac na konto ePKO. to dziala online

    pzdr

    matjaw

  • 34. Data: 2002-04-04 12:30:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wyplacaja w tych oddzialach co maja bezposrednie polaczenie z ePKO

    Czyli we wszystkich.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 35. Data: 2002-04-04 20:25:39
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam

> [...]
    > miesiącu nie bedziesz wiedział komu i za co płaciłeś fatalne rozwiązanie
    > gdzie zamiast nazwy odbiorcy wstawiają tylko nr jego konta.
    bzdura - mozesz obejrzec szczegoly kazdego przelewu

    > przelew między superkontem w łodzi a e-kontem w Bydgoszczy szedł średnio 3
    > dni
    bzdura - konto odbiorcy (o ile jest prowadzone w PKO BP SA) uznawane jest po
    max. 30 min. - a praktycznie od razu.

    > Nie polecam Rysiek
    ja takze - takich opinii. rozumiem, ze mozna byc uprzedzonym, ale
    przynajmniej minimum obiektywizmu trzeba zachowac

    pozdrawiam
    Konrad

  • 36. Data: 2002-04-05 12:53:21
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Normalnie. Pochodzisz do kasy, podajesz numer rachunku i dowod tozsamosci,
    > odpowiadasz na pytanie "ile?", podpisujesz pokwitowanie, zabierasz forse i
    > nogi...;-)

    pod warunkiem, że oddział jest podłączony do systemu .... .(niepamiętam
    nazwy). Jeżeli tak, to nie ma sprawy, jeżeli jest inaczej to zostaje
    bankomat. I tak np. we Wrocławiu III Oddział nie jest do tego podłączony :(

    Stryket

  • 37. Data: 2002-04-05 13:00:04
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Ale tylko jednego jurora... Ja jestem drugi i tez uwazam, ze to przesada.
    > faktu, ze interfejs jest inny niz w innych bankach nie wynika, ze jest do
    > niczego.
    > ;-))
    w ePKO jest fatalny, mało intuicyjny
    w innych bankach jest o wiele bardziej intuicyjny

    > To zobacz, w czym problem?
    > Nie umiesz kliknac w interesujaca cie operacje?
    > Moze zajrzyj do Helpa - jest bardzo dobry, z obrazkami...
    jak masz czas to możesz klikać, a każde kliknięcie to kilka sekund a dla
    modemowców kilka groszy

    > Dokladnie! Wlasnie przelew w PKO BP zdrozal do 3,00zl/szt.
    chyba, że znajdzie się bank z tańszym prowadzeniem konta i bezpłatnymi
    przelewami

    Stryket

  • 38. Data: 2002-04-05 16:29:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stryket"
    > w ePKO jest fatalny, mało intuicyjny
    > w innych bankach jest o wiele bardziej intuicyjny

    ostatnio obserwuje jak radzi sobie moja kolezanka ze zrozumieniem e-pko
    np stwierdzila ze e-pko nie ma zlecen/przelewow stalych/cyklicznych
    Fakt - zadna z tych nazw nie wystepuje - trzeba wybrac
    przelew nowy [z listy] auto

    albo zrobila przelew 4 z data 5 i potem ogladala przelewy
    w filtrze wybiera sie date wyjscia przelewu lub date wykonania przelewu -
    nie pamietam
    mnie obie kojarza sie z ta przyszla data i nie wiem co wybrac, mozna jedna
    z nich nazwac data rejetracji lub wprowadzenia przelewu i juz byloby
    wiadomo o co chodzi

    Na "intuicyjny" system to to nie wyglada, nie mowiac o tym ze przez pol
    roku nie poprawili takiej wady, o ktore dawno wszyscy wiedza - cofanie nie
    przerywa sesji
    jak sie ktos nie wymelduje ze wszystkich okienek (bo daja sie rozmnozyc,
    dla wygody, zeby tyle nie klikac) i przejdzie na inne strony to potem moze
    sie cofnac i dalej byc w e-pko
    - moze to zrobic rowniez ktos po nim, a do wykonania przelewu na dowolny
    adres nic juz podawac nie trzeba - zadnych pinow ani hasel ani kodow z
    tokena (nastepna istotna luka).

    Ale poza tym, ze nie jest to bezpieczne i wygodne, to nie mam zadnych uwag
    ;-)))
    *** blad ***

  • 39. Data: 2002-04-05 16:34:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 3 Apr 2002 19:02:14 +0200, "Stryket" <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    >+ funkcja depozytowa w bankomacie (można wpłacać pieniążki na konto w PKO BP
    >bezpłatnie ale nie wiadomo do kiedy będzie bezpłatnie, natomiast do innych
    >banków 2,5 zł)

    Mozna do innych bankow wplacac przez bankomat PKOBP ?!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 40. Data: 2002-04-05 16:48:47
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Mozna do innych bankow wplacac przez bankomat PKOBP ?!

    Można, sam wpłacałem na swoje konto kosztowało to 2,5 zł teraz zdaje się
    jest to 3 zł

    Stryket