  • 11. Data: 2012-06-21 09:31:22
    Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:15, pI pisze:
> [...]

    A czy jest jakiś limit gotówkowy na 3 płatności kartą by dostać drugie
    50 zet?

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 12. Data: 2012-06-21 09:53:32
    Temat: Re: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
    Od: "Adam" <g...@N...gazeta.pl>

    TrzyLinie <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

    Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,
    użyj pozostałych środków komunikacji.

  • 13. Data: 2012-06-21 10:53:00
    Od: "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>

    > Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,
    > użyj pozostałych środków komunikacji.

    Nie, nie, nie, odmawiam :) Ja złożyłem reklamację, kanałem doradzonym
    na czacie. 30 dni i takie tam... No chyba, że czytają pbb i łaskawie
    przeczytają :)

  • 14. Data: 2012-06-21 11:56:45
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pI <u...@1...pl> napisał(a):

    > Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
    > stacjonarnym karty lub naklejki?

    Wczoraj płaciłem debetówką Synca w sklepie - płatność przeszła bez żadnego
    problemu.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 15. Data: 2012-06-21 12:32:53
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 21 Cze, 09:31, Ebald <e...@i...pl> wrote:

    > A czy jest jakiś limit gotówkowy na 3 płatności kartą by dostać drugie
    > 50 zet?

    Mam nadzieję że nie, bo nigdzie o tym nie było. Wczoraj zrobiłem 3
    transakcje w sumie za niecałe 10 zet

  • 16. Data: 2012-06-21 12:40:38
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-21 12:32, eisenberg pisze:

    > Mam nadzieję że nie, bo nigdzie o tym nie było. Wczoraj zrobiłem 3
    > transakcje w sumie za niecałe 10 zet

    Dali Ci już te 50 PLN ? ja na razie wykonałem 1 transakcję za kwotę 2,01 :)

    gregor

  • 17. Data: 2012-06-21 12:44:16
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A jakim cudem wy już macie te debetówki Alior Synca

    skoro bank ruszył 16-tego i powiedział mi bankier że karta w ciągu 14 dni

    no to jakim cudem wy już macie te karty i jeszcze zdążyliście zrobic juz te
    transakcje? czy te karty kurierem idą w 1 dzień?

  • 18. Data: 2012-06-21 12:46:36
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-21 12:44, Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > no to jakim cudem wy już macie te karty i jeszcze zdążyliście zrobic juz te
    > transakcje? czy te karty kurierem idą w 1 dzień?

    karta szła normalnie pocztą co nie zmienia faktu, że faktycznie szybko
    się uwinęli z nadrukiem kart itd ...

    gregor

  • 19. Data: 2012-06-21 12:56:30
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 21 Jun 2012 09:56:45 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, mohonk
    napisał(a):

    > Wczoraj płaciłem debetówką Synca w sklepie - płatność przeszła bez żadnego
    > problemu.

    W DotPay też mi właśnie transakcja przeszła (wczoraj nie chciała) w
    eCard dziś inny komunikat niż wczoraj "Wystąpił problem z autoryzacją -
    podany typ, numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są
    niewłaściwe."

    --
    pI

  • 20. Data: 2012-06-21 13:11:52
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 21 Cze, 12:40, gregor <g...@s...pl> wrote:

    > Dali Ci już te 50 PLN ? ja na razie wykonałem 1 transakcję za kwotę 2,01 :)

    Przecież napisano wyraźnie, że po rozliczeniu transakcji. W Aliorze
    trwa to 2-3 dni robocze. Może przed weekendem zdążą