  • 1. Data: 2012-06-20 20:05:28
    Temat: eCard i debetówka AliorSync
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca
    wszelkie płatności....

  • 2. Data: 2012-06-20 21:07:57
    Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
    > Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
    odrzuca wszelkie płatności....

    O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da się z niej skorzystać :)

  • 3. Data: 2012-06-20 21:12:27
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 21:07:57 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
> [...]
    przez eCard? Mi odrzuca wszelkie p�atno�ci....

    > O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da siďż˝ z niej skorzystaďż˝ :)

    Nie próbowałem naciągnąć 25tys, chciałem zapłacić za doładowanie(5zł) na blue.pl,
    ponieważ Płacę z Alior Sync jeszcze nie ma.....

  • 4. Data: 2012-06-20 21:34:03
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
    > Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
    odrzuca wszelkie płatności....

    Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
    Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
    Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.

    Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...

  • 5. Data: 2012-06-20 22:00:30
    Temat: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:

> [...]
    > Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.
    >

    > Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...

    Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału:

    JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest
    bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem?

    BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości
    zgłoszenia takiej dyspozycji.

    JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego?

    BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz
    zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub
    Wirtualnego Oddziału.

    JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego
    Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć?

    BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o
    wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio.

    Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
    jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
    dwóch :P )

  • 6. Data: 2012-06-21 02:12:16
    Od: "TrzyLinie" <t...@N...gazeta.pl>

    > Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
    > jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
    > dwóch :P )

    Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
    za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
    lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

  • 7. Data: 2012-06-21 02:20:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:
> [...]
    > lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

    "Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-06-21 08:52:30
    Od: a...@g...pl

    TrzyLinie wrote:

> [...]
    > za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez
    > audio lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości

    Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot.
    oferty czekam 6 dzień :-)

  • 9. Data: 2012-06-21 09:05:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 08:52:30 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot.
    > oferty czekam 6 dzień :-)

    w aliorze kiedys pisalem to tez na wewnetrzne nie odpowiedzieli.
    a w Polbanku szybciutko, tego samego dnia.
    i kto tu jest 1/2bankiem? :P

  • 10. Data: 2012-06-21 09:15:04
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 20 Jun 2012 11:05:28 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Michal Pl
    napisał(a):

    > Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi
    odrzuca wszelkie płatności....

    Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
    stacjonarnym karty lub naklejki?

    --
    pI