  • 1. Data: 2012-06-20 14:47:12
    Temat: Wiśnie od Sygma Bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wczoraj od Sygma Bank listem poleconym za potwierdzeniem odbioru dostałem kartę
    podarunkową MasterCard o wartości 30zł.
    W sumie miło, chociaż nie wiem za co- nie jestem ich stałym klientem kiedyś jedynie
    coś na raty 0% Cetelem kupowałem. Sygma przejeła Cetelem i pewnie stąd ten prezent.
    Ale najlepsze jest to że dzisiaj listonosz przyniósł podobną przesyłke z identyczną
    kartą ale o wartości 50zł;)Również na mój adres, przesyłka na to samo nazwisko co
    wczorajsza.
    Czekam co przyniesie donosiciel jutro;)

  • 2. Data: 2012-06-20 15:46:17
    Temat: Re: Wiśnie od Sygma Bank
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czekam co przyniesie donosiciel jutro;)

    Fakture na 80zl + przesylka.

  • 3. Data: 2012-06-20 18:34:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 15:46:17 UTC+2 użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Fakture na 80zl + przesylka.

    Na Berdyczów niech wyślą;)