  • 1. Data: 2012-06-20 21:41:04
    Temat: rachunek dla DG + płatności masowe
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Szukam rachunku bankowego do DG, najlepiej z możliwością otwarcia
    kilku numerów rachunków (do różnych rozliczeń) oraz ofertą płatności
    masowych. Cóż, powiedzmy, masowych, bo nie są to ilości pow. 1000, czy
    10 000, a przedział 100-500 numerów rachunków (z tendencją wzrostową mam
    nadzieję).

    Możecie zaproponować jakiś bank, do którego mogę się udać?

    - Rachunki pomocnicze bezpłatne lub niska opłata
    - Bank z marmurkami, w przyszłości zainteresuję się kredytem obrotowym,
    czy innym produktami
    - Dostęp przez internet bezpłatny
    - Tanie przelewy (wykonuję ok. 50 przelewów miesięcznie)

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2012-06-21 08:30:57
    Temat: Re: rachunek dla DG + płatności masowe
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy innym produktami
    > - Dostęp przez internet bezpłatny
    > - Tanie przelewy (wykonuję ok. 50 przelewów miesięcznie)

    jeżeli chcesz marmurka to powiedz jakie masz u siebie

    erator/

  • 3. Data: 2012-06-21 19:42:35
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-06-21 08:30, zlotowinfo pisze:

    > jeżeli chcesz marmurka to powiedz jakie masz u siebie

    Mam nadzieję, że większość - Białystok.