  • 1. Data: 2012-06-19 21:41:53
    Temat: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Proponuję utworzyć listę tych, do których dotarły już kundelki od mBanku. Do
    mnie trafił dziś wieczorem. Kurier się nie zapowiedział, a że nie spodziewałem
    się nikogo, to gdy zapukał do drzwi, byłbym nie otworzył ;-)

    Widzę, że nie da się zacząć używać kundelka bez rejestracji na Amazonie -
    trzeba więc poczekać z używaniem do jutra, do wizyty w okolicach jakiegoś
    darmowego hotspota... A może da się to ominąć? I jeszcze jedno - czy da się na
    kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,
    skompilowaną do pdfa?

    Dziękujemy ci, mBanku! -)

  • 2. Data: 2012-06-19 21:53:07
    Temat: Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.06.2012 21:41, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > Proponuję utworzyć listę tych, do których dotarły już kundelki od mBanku. Do
    > mnie trafił dziś wieczorem. Kurier się nie zapowiedział, a że nie spodziewałem
    > się nikogo, to gdy zapukał do drzwi, byłbym nie otworzył ;-)

    Bylo. Musialy dotrzec do wszystkich, bo wczoraj wszystkie wyslali.

  • 3. Data: 2012-06-19 21:53:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,

    Da sie, ale NTG. Use google.

  • 4. Data: 2012-06-19 22:14:55
    Temat: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    <a...@n...gazeta.pl> wrote:
    > I jeszcze jedno - czy da się na
    > kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,
    > skompilowaną do pdfa?

    Podłączasz przez usb do komputera, widać jako dysk zewnętrzny, można wgrywać
    pdf. Też dzisiaj dostałem. Jak wyłączyć screensaver z reklamą (tzn. aby
    zostawało na stałe to co było na ekranie) ?

    a.

  • 5. Data: 2012-06-19 22:16:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@N...gazeta.pl> writes:

    > darmowego hotspota... A może da się to ominąć? I jeszcze jedno - czy da się na
    > kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,
    > skompilowaną do pdfa?

    1.Da się
    2. PDF na tym czytniku to kiepski pomysł.STFW

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 6. Data: 2012-06-19 22:20:24
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.06.2012 22:14, Wemif pisze:

    > Podłączasz przez usb do komputera, widać jako dysk zewnętrzny, można wgrywać
    > pdf. Też dzisiaj dostałem. Jak wyłączyć screensaver z reklamą (tzn. aby
    > zostawało na stałe to co było na ekranie) ?

    Hahahha, nie mow, ze rozeslali wersje z reklamami? Juz im bylo szkoda
    tek kilka $$$. To jest tzw. special offer kindle. Ja jeszcze swojego nie
    widzialem, bo jestem na wyjezdzie.

  • 7. Data: 2012-06-19 22:23:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.06.2012 22:20, neoniusz pisze:

    > Hahahha, nie mow, ze rozeslali wersje z reklamami? Juz im bylo szkoda
    > tek kilka $$$. To jest tzw. special offer kindle. Ja jeszcze swojego nie
    > widzialem, bo jestem na wyjezdzie.

    A tak swoja droga to mozna reklamy wylaczyc za oplata. Roznica miedzy
    kindlem z reklamami i bez to $30.

    "You can unsubscribe from Special Offers at Manage Your Kindle.

    Amazon is able to offer Kindle models at a subsidized price by
    delivering Special Offers and Sponsored Screensavers.

    By unsubscribing, you will be charged for the price difference between
    your Kindle model and the corresponding Kindle with Special Offers model
    if your device was originally purchased at a subsidized price.

    Locate your Kindle device in the Manage Your Devices section and click
    the plus icon to display more information. In the "Special Offers"
    column, click "Edit" and follow the instructions to unsubscribe from
    Special Offers. Turn wireless on, and the next time you connect your
    Kindle device wirelessly, it will complete the process of unsubscribing
    your device from Special Offers.

    You'll receive an e-mail notification that will confirm your payment for
    unsubscribing from Special Offers."

    Ciekawe kogo obciazy ;)

  • 8. Data: 2012-06-19 22:29:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Hahahha, nie mow, ze rozeslali wersje z reklamami? Juz im bylo szkoda

    Ja tam żadnej reklamy w tych screensaverach nie widzę, ale fakt,
    budżetowa nagroda :)

    KJ
    Quack!
    Quack!! Quack!!

  • 9. Data: 2012-06-19 23:24:22
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-19 22:14, Wemif pisze:

> [...]
    > pdf. Też dzisiaj dostałem. Jak wyłączyć screensaver z reklamą (tzn. aby
    > zostawało na stałe to co było na ekranie) ?

    Wyłącz wifi?

  • 10. Data: 2012-06-19 23:25:29
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > You'll receive an e-mail notification that will confirm your payment for
    > unsubscribing from Special Offers."
    >
    > Ciekawe kogo obciazy ;)

    zapewne kartę, którą trzeba podać przy rejestracji.