  • 1. Data: 2012-06-20 08:58:59
    Temat: [Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Wykonałem wczoraj po południu 2 przelewy natychmiastowe z Synca do Citi. Nie
    pojawiły się na rachunku docelowym... jako że pilnie potrzebowałem środków,
    przelałem zwykłym Bluecashem - przelew poszedł, acz też z opóźnieniem.

    Dziś patrzę i nadal nie ma tych przelewów wykonanych, na Syncu żadnego zwrotu.
    Dzwonię do BlueMedia - przelewy zostały odrzucone przez Citibank (jasssne....)
    i Alior Sync powinien zwrócić panu środki.

    To dzwonię do Synca. I tu mi ręce opadły... paniusia prosi o jak najwięcej
    szczegółów dotyczących tego przelewu (???). Pytam czy nie widzi mojej historii
    rachunku to sobie skopiuje wszystko, a ona z rozbrajającą szczerością: NIE.
    Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy środki wrócą na moje konto - po prostu
    komedia.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2012-06-20 10:32:19
    Temat: Re: [Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 20.06.2012 08:58, Sinus pisze:
> [...]
    > Zgłoszenie przyjęła, nie wiadomo kiedy środki wrócą na moje konto - po prostu

    Natychmiastowe w syncu to bluecash. Do mnie szedł przelew 15 tys w
    piątek bluecashem 6h. Po czym reklamowaliśmy a bank BC stwierdził ze to
    nie ich wina tylko ING ktore nie rpzyjelo przelewu. Tel do ING wina
    bluecash oni dzialają przeciez automatycznie i nie ma mowy o odmowie
    przyjęcia przelewu. Zrobiliśmy zadyme z w bluecash ale skonczylo sie
    jedynie jakimis gratisowymi przelewami "natychmiastowymi"
    Jak czytam opinie o natycmiastowych w syncu to wlos sie jeży ja często
    po3ebuje przelac pln z jednego konta na drugie ale widze ze to nie takie
    proste.

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 3. Data: 2012-06-20 10:58:48
    Temat: Re: zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Cze, 10:32, ETR <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Jak czytam opinie o  natycmiastowych w syncu to wlos sie jeży  ja często
    > po3ebuje przelac pln z jednego konta na drugie ale widze ze to nie takie

    Mnie wystarczyła informacja, że to idzie przez BC żeby darować sobie

  • 4. Data: 2012-06-20 15:45:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 01:58:48 -0700, eisenberg napisał(a):

    > Mnie wystarczyła informacja, że to idzie przez BC żeby darować sobie

    Też mi się wydaje, że można tego ewentualnie spróbować w ostateczności
    ale nie ma co się rzucać szczególnie teraz na początku działalności Synka
    czyli beta testów ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-06-20 17:04:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > Też mi się wydaje, że można tego ewentualnie spróbować w ostateczności
    > ale nie ma co się rzucać szczególnie teraz na początku działalności Synka
    > czyli beta testów ;)

    I nie bójmy się nazywać rzeczy po imieniu - to JEST beta testowanie,
    a nie korzystanie z usług banku :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-06-20 21:27:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I nie bójmy się nazywać rzeczy po imieniu - to JEST beta testowanie, a
    > nie korzystanie z usług banku :-D

    zrobiłem testowo jeden natychmiastowy sync -> mbąk i zanim się
    przelogowałem miałem już kasę na koncie, przelałem ok. 25 zł więc drobna
    suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-06-20 22:18:11
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > zrobiłem testowo jeden natychmiastowy sync -> mbąk i zanim się
    > przelogowałem miałem już kasę na koncie, przelałem ok. 25 zł więc drobna
    > suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

    Ja, nienauczony wczorajszą lekcją, znowu skorzystałem z przelewu
    natychmiastowego. Tym razem do BZ WBK, godz. 20:30 (Wubek księguje do 21 więc
    powinno być OK). Przelew ponownie gdzieś utknął, BlueMedia mówi że środki ma
    Alior na koncie technicznym i z nimi mam się kontaktować w sprawie zwrotu.
    Dezinfolinia Synca oczywiście przyjmuje "zapytanie techniczne" i każe czekać -
    może i 30 dni bo tyle wynosi ich regulaminowy czas odpowiedzi :]

    Patrząc na ich profil na Facebooku nie tylko ja mam taki problem. Ogólnie
    problemów technicznych są dziesiątki. Jak można uruchamiać coś co ma tyle błędów?

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2012-06-20 22:34:44
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Sinus <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Patrząc na ich profil na Facebooku nie tylko ja mam taki problem. Ogólnie
    > problemów technicznych są dziesiątki. Jak można uruchamiać coś co ma tyle błędó
    > w?

    Ale jaką bank poniósł stratę? Żadną. Ty masz problem, a oni darmową kasę. Ktoś te
    darmowe
    przelewy musi finansować, padło na Ciebie. A może chodzi o to by zniechęcić do takich
    przelewów?

  • 9. Data: 2012-06-21 08:43:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 21:27, RobertS pisze:
    > suma, ciekawe czy gdyby to było 25k to też byłoby tak szybko...?

    Taa, milion od razu ;)

    "Spółka będzie realizować Usługi z zastrzeżeniem, że maksymalny dzienny
    limit przelewów zlecanych przez jednego Usługobiorcę wynosi 5 000 zł.
    Spółka będzie uprawniona do odmowy realizacji Usługi w wypadku, gdy
    Usługobiorca zleci realizację przelewu, który spowodowałby przekroczenie
    przysługującego mu maksymalnego dziennego limitu określonego w
    niniejszym ustępie."

  • 10. Data: 2012-06-21 15:15:57
    Od: "Adam" <g...@W...gazeta.pl>

    Sinus <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jak można uruchamiać coś co ma tyle błędów?

    Promotor tej magisterki pewnie kazał.