  • 11. Data: 2005-04-14 08:17:47
    Temat: Re: eBay w PL oficjalnie
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    rezist.com napisał(a):
    > Mnie interesuje sprawa uniwersalnosci mojego konta na ebay.
    > Mam zarejstrowane na niemieckim, uzywam go na aniemieckim
    > i hamerykanskim. Czy bede go mogl uzywac tez na polskim.
    > Mam juz troche komentarzy wiec mi zalezy :)

    Albo czy będzie możliwość przeniesienia punktów/komentarzy z allegro jak
    to zrobili w aukcje24.pl

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2005-04-14 11:09:33
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 13:24:34 +0200, Radoslaw Dabrowski napisał(a):

    > Czyzby wiedzieli, ze do Polski wchodzi i zaczeli masowe wyludzanie, czy
    > tylko przypadkowo dostalem takiego maila?

    ja takie meile juz od dawna dostaje, wle nawet sie nie bardzo staraja i w
    pasku adresu jest po prostu jakis IP. Porownywalem wyglad strony z moich
    meili do prawdziwego PP i ciut sie roznily, ale na pierwszy rzut oka, to
    ciezko rozpoznac

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 13. Data: 2005-04-14 11:24:34
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Przed chwila dostalem maila od niby paypala, zeby zweryfikowac dane, bo
    cos tam sie nie zgadza. Oczywiscie link w mailu byl tak skontruowany, ze
    otwierala sie prawdziwa strona logowania dopaypala, ale login i haslo
    zostanie zczytane przez podstawiony skrypt. Dla niedoswiadczonego
    uzytkownika nie bedzie zadnej roznicy :(

    Link prowadzil przez strone: www . paypal-security-central . com /
    webscr.php

    Czyzby wiedzieli, ze do Polski wchodzi i zaczeli masowe wyludzanie, czy
    tylko przypadkowo dostalem takiego maila?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 14. Data: 2005-04-19 00:28:00
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    napisał w wiadomości news:d3itr1$6nt$1@news.onet.pl...

    > Tak, o PayPala :)

    Jak nie dadza full PayPala to zaczne szukac kontaktu z Osama
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 15. Data: 2005-04-19 00:30:17
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Albo czy będzie możliwość przeniesienia punktów/komentarzy z allegro jak
    > to zrobili w aukcje24.pl

    w cuda wierzysz ?
    A skad oni maja wiedziec co i jakie komentarze masz ?
    Moze nabiles sobie je kupujac zapalki i planujesz wielki przekret na eBayu ?

  • 16. Data: 2005-04-19 00:31:31
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...
> [...]
    >
    > Czyzby wiedzieli, ze do Polski wchodzi i zaczeli masowe wyludzanie, czy
    > tylko przypadkowo dostalem takiego maila?

    ja jus dostalem ze 3 takie w ostatnim czasie
    Marcin Cimala

  • 17. Data: 2005-04-19 00:37:43
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Zapytaj o
    Czy ich prowizje beda takie same czy nizsze w stosunku do innych ebayow
    Czy bedzie mozna podpiac konto bankowe zamiast placic karta
    Czy bedzie PayPal i jaki (tylko placenie czy tez otrzymywanie kasy)
    Czy bedzie zloty w PayPalu
    Czy beda akceptowali polskie konta bankowe w PayPalu
    Czy beda leciec dalej w h**a w CrimePayPal czy cos poprawia
    Czy chca kupic Allegro
    Czy chca zniszczyc Allegro
    Czy nie boja sie ze Allegro ich wykupi :)))

  • 18. Data: 2005-04-19 13:26:53
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    W PayPalu je 5 walut (miedzy innymi Euro)
    Na 99% nie dodadza zlotego, poczekaja na Euro w Polsce.

    PP pewnie bedzie dzialal jak w Argentynie.
    Bedziesz mogl zaplacic a kase dostaniesz od nich czekiem w $ czyli beda
    oplaty w bankach przy realizacji.

    Przede wszystkim to PP dopiero pare tygodni temu wyrazil chec dzialania w
    Polce i cala procedura potrwa z 3 miesiace.

    NA RAZIE BEDZIE EBAY BEZ PP.
    ALE KIEDY?

    Icoteraz

  • 19. Data: 2005-04-20 13:05:26
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PolandMET.com" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...

    > ja jus dostalem ze 3 takie w ostatnim czasie
    > --

    ja również - kilka