  • 1. Data: 2005-04-13 06:41:04
    Temat: Pięć lat za phishing?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pięć lat za phishing? Tyle właśnie grozi internetowemu przestępcy z
    Estonii, który od wielu miesięcy, przy pomocy napisanego przez siebie
    trojana, pustoszył konta klientów z kilku krajów...
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/piec_lat_za_ph
    ishing,display,10359

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-13 06:54:19
    Temat: Re: Pięć lat za phishing?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 08:41:04 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

    dyszka za spam
    http://newsroom.chip.pl/news_130358.html

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-13 11:26:25
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński:

> [...]
    > Estonii, który od wielu miesięcy, przy pomocy napisanego przez siebie
    > trojana, pustoszył konta klientów z kilku krajów...

    " Z tego też względu warto kupić komercyjny program antywirusowy, lub
    skorzystać z któregoś oferowanych bezpłatnie w sieci (np. Avast)"

    placa Wam za reklame?

  • 4. Data: 2005-04-13 11:56:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    butel <l...@d...pl> wrote:
    > placa Wam za reklame?

    A masz z tym jakis problem? Na desktopie mam komercyjne AVK, ale juz na
    laptopie bezplatnego Avasta. I uwazam, ze spelnia swoja role, wiec nie
    widze powodu, dlaczego nie mialbym go zaproponiowac, zwlaszcza ze innych
    nie uzywam i nie znam. I juz.

    P.S. Tak, chcialbym, zeby mi zaplacili za reklame. Jak jestes
    przedstawicielem jakiegos softu - czekam na propozycje cenowa ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-13 19:40:35
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński:

    > A masz z tym jakis problem?

    nie mam

    > I uwazam, ze spelnia swoja role, wiec

    uzywam Kasperskiego, jest lepszy bo ma wieksza baze

    > nie widze powodu, dlaczego nie mialbym go zaproponiowac, zwlaszcza ze
    > innych nie uzywam i nie znam. I juz.

    ale prnews.pl to chyba nie jest blog

    > P.S. Tak, chcialbym, zeby mi zaplacili za reklame. Jak jestes
    > przedstawicielem jakiegos softu - czekam na propozycje cenowa ;)

    jeszcze sie firmy nie pchaja do reklam na blogu, no chyba ze masz duza
    ogladalnosc (duza)

  • 6. Data: 2005-04-13 22:32:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    butel <l...@d...pl> wrote:
    > uzywam Kasperskiego, jest lepszy bo ma wieksza baze

    kiedys znalem, teraz nie.... (czasy jeszcze DOSowe bodaj i win 95)

    > ale prnews.pl to chyba nie jest blog

    Nie jest, ale nie widze powodu, zebym nie mogl polecic jakiegos jednego
    bezplatnego programu. Wybacz - ale za diabla nie chce mi sie sprawdzac
    co jest jeszcze bezplatnego i do tego na poziomie Avasta - chcesz dopisz
    komentarz :)

    > jeszcze sie firmy nie pchaja do reklam na blogu, no chyba ze masz duza
    > ogladalnosc (duza)

    No to widzisz. 20 tys UU miesiecznie chyba nie jest zbyt duzo ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-14 16:45:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > bezplatnego programu. Wybacz - ale za diabla nie chce mi sie sprawdzac
    > co jest jeszcze bezplatnego i do tego na poziomie Avasta - chcesz dopisz

    AVG - http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php
    AntiVir PE - http://www.free-av.com/

    Skaner MkS_Vir OnLine - http://skaner.mks.com.pl/

    Tych używam i nie narzekam. Wykrywają wszystkie śmiecie.

    K.

  • 8. Data: 2005-04-14 17:42:00
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Pięć lat za phishing? Tyle właśnie grozi internetowemu przestępcy z
    > Estonii, który od wielu miesięcy, przy pomocy napisanego przez siebie
    > trojana, pustoszył konta klientów z kilku krajów...

    Moze ja glupi jestem - jak trojan to juz raczej nie phishing.

    Poza tym na 5 lat pierdla to zasluguje koles ktory wydumal ze trzeba sie bylo
    logowac uzywajac numeru karty i pinu w takim jednym shitbanku.
    Zmienili to chociaz??

    Franz

  • 9. Data: 2005-04-14 17:43:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Franz <f...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Moze ja glupi jestem - jak trojan to juz raczej nie phishing.

    zanim trojan - to spam, zeby klineli gdzies tam :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-04-14 18:07:28
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    > zanim trojan - to spam, zeby klineli gdzies tam :)

    Jesli maja 'kliknac gdzies tam' to po cholere trojan z keyloggerem?
    Cala idea phishingu opierala sie na tym zebu sprowokowac user do klikniecia
    'gdzies tam' nie podrzucajac mu zadego trojana zeby mu antivir nie zadzwonil.
    Przejecie poufnych danych nastepowalo przez skrypt po stronie servera i tyle.

    Cala sprawa byla z poczatku opracowana pod katem kont EvoCash i e-gold oraz
    Citybanku i wykorzystaniu dziury w IE.

    Franz