  • 1. Data: 2005-04-13 10:19:25
    Temat: [citi] przelewy z kk na dowlony rachunek
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    od wczoraj citi oferuje taką usługę, dodatkowo można to rozłożyć w ramach
    spłat ratalnych komfort (kwoty powyżej 800pln)
    pzdr

  • 2. Data: 2005-04-13 10:22:30
    Temat: Re: [citi] przelewy z kk na dowlony rachunek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > od wczoraj citi oferuje taką usługę, dodatkowo można to rozłożyć w
    > ramach spłat ratalnych komfort (kwoty powyżej 800pln)
    > pzdr

    Ooo - gdzie mozna przeczytac?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-13 10:29:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-13 12:19- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Seba,
    wyłuszczający(a) się następująco:
    > od wczoraj citi oferuje taką usługę, dodatkowo można to rozłożyć w ramach
    > spłat ratalnych komfort (kwoty powyżej 800pln)
    > pzdr

    Gdzieś można o tym przeczytać?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-04-13 10:45:16
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ooo - gdzie mozna przeczytac?

    na razie usłyszeć :) w citiphone
    myślę że pojawi się jako insert do wyciągów z kk

  • 5. Data: 2005-04-13 11:24:34
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Seba napisał:

    >na razie usłyszeć :) w citiphone
    >myślę że pojawi się jako insert do wyciągów z kk

    Jak jest traktowana taka operacja?
    darek

  • 6. Data: 2005-04-13 11:33:58
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    > Jak jest traktowana taka operacja?
    > darek
    jak transakcja gotówkowa, ale z tego co sie orientuje to przy rozlozeniu w
    plan komfort wycofywana jest prowizja za wyplate gotówki

  • 7. Data: 2005-04-13 20:20:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Seba" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > od wczoraj citi oferuje taką usługę, dodatkowo można to rozłożyć w ramach
    > spłat ratalnych komfort (kwoty powyżej 800pln)
    > pzdr

    Hm, rozlozyc na raty to juz od wiekow bylo mozna, a teraz dodatkowo mozna
    rozlozyc na raty wyplaye z bankomatu. AFAIK oprocentowanie kredytu nieco
    wyzsze niz w przypadku transakcji bezgotowkowej.
    Szczegolowej info w TOiP umieszczonej na www
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_s_to
    ip.pdf

    Maciej

  • 8. Data: 2005-04-13 21:38:50
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > wyzsze niz w przypadku transakcji bezgotowkowej.
    > Szczegolowej info w TOiP umieszczonej na www

    przeczytaj o co chodzi - informacja dotyczy mozliwosci dokonywania przelewow
    z karty kredytowej na dowolne konto, a nie tylko na okreslone platnosci (typu
    telefon, gaz, internet, woda itp) - a dodatkowo ze mozna rozlozyc taki
    przelew na raty....
    Wyplaty z bankomatu na raty rozklada sie bodaj od 10/2004