  • 1. Data: 2005-04-13 09:33:28
    Temat: Dezinformacja w VW
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Dzwoniłem do VW i powiedzieli, że jak rozwiązuję umowę to 5 zł za maj
    nie wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie
    konta i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    Pozdrawiam
    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 2. Data: 2005-04-13 10:02:49
    Temat: Re: Dezinformacja w VW
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d3ip16$csa$...@n...onet.pl, Major Bień
    <t...@s...pl> wrote:
> [...]
    > nie wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę
    > właśnie konta i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co

    Dzwoń dopóki ci nie powiedzą, że nie wezmą. Wtedy poproś o nazwisko
    osoby informującej, zapisz sobie datę i czas rozmowy i wypłać
    wszystko. Wtedy będziesz miał podstawę, żeby się pokłócić :)
    Jeśli to lubisz oczywiście (jest sporo takich).

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-04-13 10:03:41
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Major Bień" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwoniłem do VW i powiedzieli, że jak rozwiązuję umowę to 5 zł za maj nie
    > wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie konta
    > i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    Jeżeli rezygnujesz w kwietniu tak aby doszła do nich w kwietniu i wysyłasz
    od razu token i karte to NIE MASZ dostępu do konta a więc NIE możesz płacić
    za coś czego nie masz.
    A to że Bank ma czas na zamknięcie konta 30 dni to jego a nie Twoja sprawa.
    Tak w dyskusji powiedzieli mi na infolinii

    Tadek

  • 4. Data: 2005-04-13 10:10:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LEH napisał(a):

    > Jeżeli rezygnujesz w kwietniu tak aby doszła do nich w kwietniu i wysyłasz
    > od razu token i karte to NIE MASZ dostępu do konta a więc NIE możesz płacić
    > za coś czego nie masz.

    Konto ISTNIEJE do końca okresu wypowiedzenia i do końca trwa umowa.
    Teoretycznie opłata powinna zostać pobrana, ALE tutaj jest przypadek
    inny, tzn. nieakceptowanie zmienionej TPiO i na to należy się moim
    zdaniem powoływać, a nie na okres wypowiedzenia i wysłanie tokena.

    > A to że Bank ma czas na zamknięcie konta 30 dni to jego a nie Twoja sprawa.
    > Tak w dyskusji powiedzieli mi na infolinii

    Wiarygodne źródło, nie ma co. :-)

  • 5. Data: 2005-04-13 10:33:35
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

> [...]
    > wezmą. Dzowniłem drugi raz i powiedzieli, że wezmą. Czyszczę właśnie konta
    > i zastanawiam się, czy im zostawić tego piątaka.Co robicie ?

    Ja zostawiłem 5,50 ;]

  • 6. Data: 2005-04-13 12:48:38
    Od: Azazell <b...@p...fm>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > inny, tzn. nieakceptowanie zmienionej TPiO i na to należy się moim
    > zdaniem powoływać, a nie na okres wypowiedzenia i wysłanie tokena.

    ciekawe. ja mam tylko lokate u nich a na koncie nic nie mam. raczą mi
    przyslać jakąś informację o nowej TOiP czy też nie? na stronie www
    oczywiście nic nie ma.
    pozdrawiam
    A.

  • 7. Data: 2005-04-13 14:50:29
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d3ir70$2vq$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > tzn. nieakceptowanie zmienionej TPiO i na to należy się moim zdaniem
    > powoływać, a nie na okres wypowiedzenia i wysłanie tokena.

    Myślę że wiarygodne - całość rozmowy mam nagrana na magnetofonie
    z jego i moim nazwiskiem.
    Ponadto nie wydaje mi sie by wygrali w sytuacji gdy nie mam tokena to jasne
    że nie mam dostępu i NIE korzystam z konta więc niby dlaczego mam płacić za
    coś czego nie mam a że czas wypowiedzenia "zachodzi" na okres 'płatny' to
    nie moja wina bo gdyby mnie powiadomili na ponad 30 dni przed 1.05.2005 to
    może wówczas racja byłaby w jakimś procencie po ich stronie.

    T.

  • 8. Data: 2005-04-13 15:05:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LEH napisał(a):

    > Myślę że wiarygodne - całość rozmowy mam nagrana na magnetofonie
    > z jego i moim nazwiskiem.

    Zadzwoń jeszcze parę razy i nagrywaj wszystko. :-)

    > Ponadto nie wydaje mi sie by wygrali w sytuacji gdy nie mam tokena to jasne
    > że nie mam dostępu i NIE korzystam z konta więc niby dlaczego mam płacić za
    > coś czego nie mam

    Konto to nie token. Token to nie konto.

    Umowa trwa aż do jej zakończenia. W czas trwania umowy wlicza się okres
    wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia to nic innego jak okreslenie jak
    bardzo wcześniej należy powiadomić bank o chęci rezygnacji. Umowa
    zostaje rozwiązana dopiero po upływie okresu wypowiedzenia. Do końca
    trwania umowy obowiązuje naliczanie opłat, bo jest integralną jej częścią.

    Jednak w przypadku zmiany opłat - jak w tym przypadku - nie mogą zostać
    pobrane, zwłaszcza gdy powołasz się na to, iż nie wyrażasz na nie zgody.

    Token tutaj nie ma nic do rzeczy. Zresztą umowa (regulamin) nie każe Ci
    go wysyłać razem z wypowiedzeniem.

    > a że czas wypowiedzenia "zachodzi" na okres 'płatny' to
    > nie moja wina bo gdyby mnie powiadomili na ponad 30 dni przed 1.05.2005 to
    > może wówczas racja byłaby w jakimś procencie po ich stronie.

    Dlatego mówię, że nie pobiorą i nawet nie mogą. Ale nie ze względu na
    to, że nie masz tokena i rozpoczął się okres wypowiedzenia, a ze względu
    na niezaakceptowanie cennika.

  • 9. Data: 2005-04-13 15:50:55
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-13 17:05, Wojciech Nawara wrote:

    > Dlatego mówię, że nie pobiorą i nawet nie mogą. Ale nie ze względu na
    > to, że nie masz tokena i rozpoczął się okres wypowiedzenia, a ze względu
    > na niezaakceptowanie cennika.

    Tutaj chyba można powołać się na ustawę o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.),
    chociarz nie jestem żadnym ekspertem od prawa, więc gdybym się mylił to
    mnie poprawcie.

    --
    Peet

  • 10. Data: 2005-04-13 16:04:29
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-13 17:05, Wojciech Nawara wrote:

> [...]

    konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.),
    chociaż nie jestem żadnym ekspertem od prawa, więc gdybym się mylił to
    mnie poprawcie.

    --
    Peet