  • 1. Data: 2005-04-13 07:21:36
    Temat: [KK Raiffeisen] Antyreklama
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Chciałbym przestrzec grupowiczów przed wyrabianiem kart kredytowych w
    Raifim.
    Dziadowski bank aż szkoda gadać, otóz za namową koleżanki wyrobiłem sobie
    tam dwie KK (Visa Nova i MC National Geographic). Jakaś promocja była, więc
    dużo mnie to nie kosztowało.
    - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.
    Normalnie skandal, dzwonie pytam co się dzieje i że ja bardzo prosze, a
    konultant odpowiada, że za 15 minut ktoś do mnie oddzwoni, oczywiscie nie
    dzwoni, a po kilku dniach jak ja zdenerwowany dzwonilem z pytaniem, czy juz
    o mnie zapomnieli, sytuacja się powtarza. 2 tygodnie się tak woziliśmy.
    - nie mają w zwyczaju przysyłać na czas rozliczeń. Jutro mija mi termin
    spłaty zadłużenia na jednej z moich kart i do dnia dzisiejszego nie
    otrzymałem, żadnego rozliczenia. Z doświadczeń znajomych wiem, że nie jestem
    przypadkiem odosobnionym i że jak np. komuś termin wypada powiedzmy 14, to
    13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Odradzam zdecydowanie.
    Pozdr.
    MM

  • 2. Data: 2005-04-13 07:28:10
    Temat: Re: [KK Raiffeisen] Antyreklama
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-13 09:21- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    mmmaslov, wyłuszczający(a) się następująco:

    Masz wyjątkowego pecha.
    SOA#1

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-04-13 07:28:43
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    > infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.

    W Raiffim mieli mala awarynke pod koniec zeszlego miesiaca.
    Sam takze mialem problemy z podgladem ale po 10 dniach status
    karty mi sie wyswietlil poprawnie.

    > przypadkiem odosobnionym i że jak np. komuś termin wypada powiedzmy 14, to
    > 13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    > net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Czy masz na mysli rozliczenie / wystawienie wyciagu
    czy date splaty karty?

    Ja, pomimo opoznien z ich strony dostaje papiery zawsze na kilka dni
    przed terminem splaty.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-04-13 07:53:35
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > W Raiffim mieli mala awarynke pod koniec zeszlego miesiaca.
    > Sam takze mialem problemy z podgladem ale po 10 dniach status
    > karty mi sie wyswietlil poprawnie.

    Akurat strona mi się wyswietlala cały czas ok.

    > Czy masz na mysli rozliczenie / wystawienie wyciagu
    > czy date splaty karty?

    Myślę o dacie do kiedy mam spłacić. Dzień rozliczenia miałem chyba do końca
    miesiąca i data spłaty 14. Do dzisiaj nie mam wyciągu

    > Ja, pomimo opoznien z ich strony dostaje papiery zawsze na kilka dni
    > przed terminem splaty.

    hmm, no to ja jakoś w ogóle poszkodowany przez los jestem.

    MM

  • 5. Data: 2005-04-13 08:42:35
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik mmmaslov napisał:

    >hmm, no to ja jakoś w ogóle poszkodowany przez los jestem.
    >
    >MM

    Niestety nie Ty jeden.
    Ja rowniez dostaje wyciagi bardzo pozno.
    W podgladzie na www dalej widze same bzdury.
    Wprawdzie karte otrzymalem blyskawicznie ale przestalem ja uzywac ze
    wzgledu na bardzo niekorzystne kursy / koszty przewaltowania.
    Pozdrawiam,
    darek

  • 6. Data: 2005-04-13 13:41:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > miesiąca i data spłaty 14. Do dzisiaj nie mam wyciągu

    A ja dostalem tydzen przed splata pieknego SMS'a ze w zwiazku z tym i
    tamtym, termin splacania przesuwaja na 5ty dzien miesaca :)

    A wczesniej mialem 2gi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2005-04-13 18:56:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mmmaslov napisał(a):

> [...]
    > tam dwie KK (Visa Nova i MC National Geographic). Jakaś promocja była, więc

    Też mam tam Visa Nova :)

    > - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    > infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.

    Dostęp miałem natychmiast bez najmniejszego problemu. Podczas pierwszej
    rozmowy z konsultantem aktywowałem wszystko, łącznie z kanałem R-Mobile

> [...]
    > o mnie zapomnieli, sytuacja się powtarza. 2 tygodnie się tak woziliśmy.

    To ja mam teraz taką śmieszną sytuację. Zmieniłem komórkę na Motorolę V500
    i ona ma jakiś wybitny problem z dostępem do R-Mobile. Krótko mówiąc nie
    mogę zaktywować sobie dostępu. Zgłosiłem na infolince i powiedziano mi, ze
    ktoś się ze mną skontaktuje. Na razie cisza w eterze :)))

    > - nie mają w zwyczaju przysyłać na czas rozliczeń. Jutro mija mi termin
    > spłaty zadłużenia na jednej z moich kart i do dnia dzisiejszego nie
    > otrzymałem, żadnego rozliczenia.

    Fakty. Dzisiaj dostałem wyciąg, który podobno został wysłany 1 kwietnia.
    Ciekawe, że szedł prawie dwa tygodnie. Oni te wyciągi wysyłają z Hondurasu?
    ;)

> [...]
    > 13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    > net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Ja na szczęście mam dostęp przez NET bo inaczej było by ze mną krucho

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 8. Data: 2005-04-13 18:57:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mmmaslov napisał(a):

    > Myślę o dacie do kiedy mam spłacić. Dzień rozliczenia miałem chyba do końca
    > miesiąca i data spłaty 14. Do dzisiaj nie mam wyciągu

    Masz ten sam okres rozliczeniowy co i ja

    > hmm, no to ja jakoś w ogóle poszkodowany przez los jestem.

    Śmiem wątpić

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098