  • 41. Data: 2016-07-27 23:00:19
    Temat: Re: e-paragony ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Przecież natychmiast wyjdzie różnica między wydanymi biletami, a kasą.
    > Poza tym pewnie jeden program kontroluje wydruk biletów i paragonów i
    > nie da się wydrukować jednego bez drugiego.

    A np. popcorn? hot-dog?

  • 42. Data: 2016-07-28 09:02:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Tue, 26 Jul 2016 10:30:48 +0200, J.F. wrote:

    > Mbank ( i BZWBK) robi to z grubsza, po kodach sklepow.
    >
    > W rezultacie nie odroznia chleba od proszku do prania ani od ubran czy
    > telewizora z supermarketu.
    > Ani kawy od paliwa z Orlenu :-)

    A czasami jeszcze lepiej - przelew na własny rachunek w T-Mobile Usługi
    Bankowe to jest "TV, internet, telefon"

  • 43. Data: 2016-07-28 10:41:43
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-27 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > A np. popcorn? hot-dog?

    A co ma być? Pewnie tak jak wszędzie ;)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2016-07-29 02:05:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-07-26 13:27, J.F. pisze:

    > Mnie tylko interesuje, kto za tym stoi.
    >
    > Ze sklep chce miec telefony klientow, to powiedzmy moge zrozumiec.
    > Ale to chyba troche malo.
    > A po co rzadowi taka wiedza sklepu ?
    >
    > Reklamy, czy terrorystow chca scigac ?
    > Rzad chce podatnikow kontrolowac ?
    > Czy gotowke zlikwidowac, w celu lepszej kontroli ?

    Zlikwidować to może od razu nie, ale do płacenia elektronicznego
    zachęcają - <https://www.youtube.com/watch?v=ZMPfwsoFYZU>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 45. Data: 2016-07-29 08:30:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-07-26 14:20, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > wyrzucic

    > Ostatnia loteria paragonowa mogla cos zmienic.

    jezeli nawet to tylko chwilowo

    http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/302139960-Kolezanka-b
    ylej-wiceminister-wygrala-w-loterii-paragonowej-Przy
    padek.html

    wg artykulu: szansa na ten cud wynosiła jak 1 do 56`000`000

  • 46. Data: 2016-07-29 13:41:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-07-26 14:20, J.F. wrote:

> [...]
    ypadek.html
    >wg artykulu: szansa na ten cud wynosiła jak 1 do 56`000`000

    Nie wazne kto wygral - wazne czy klienci czekali na paragony.

    A wygral ... no niska ta szansa, ale zdarzyc sie moglo :-)

    J.

  • 47. Data: 2016-07-29 18:36:58
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > To już w ogóle dramat, kij rozgrzany do czerwoności w dupę temu, kto
    > opracował takie wk**acę drukarki drukujące paragony, które zatrzymują
    > się co chwile przy każdym produkcie (lini?) na liście zamiast od razy
    > wypluć cały wydruk
    > w ułamku sekundy.

    To kwestia oprogramowania. Dobry program to i dublujące się pozycje
    skomasuje, rabaty naliczy i dowcip napisze.

    --
    Grzexs

  • 48. Data: 2016-08-02 17:04:37
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Luke <l...@l...net> zwrócił błąd:

    > Mówię o tym, że do czasu powstania pre-paidów (czyli w czasach wyłącznie
    > post-paidów) każdy telefon wymagał umowy i podania danych, bo musiał
    > przyjść rachunek. I nikt nie płakał.

    Wymagano też informacji o dochodach. Rejestrowano więc na "słupy" (np.
    rodziców), i może nikt nie płakał, ale też nie widziałem żeby ktoś
    skakał z radości.

    Poza tym to się zgadzam że z ogólną tezą dotyczącą prywatności, a nawet
    dorzucę, że jest to trenowanie społeczeństwa do posłuszeństwa. Nie
    chodzi o to co dokładnie ma robić, a nawet lepiej żeby nie miało to
    działanie sensu, ale żeby społeczeństwo (obywatel) robiło daną czynność
    na zawołanie. Jak piesek. I jeszcze ma merdać ogonem, hau hau.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 49. Data: 2016-08-02 17:05:14
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

    > Mały pokoik, gdzieś w strzeżonym budynku. Lampa w oczy i krzyk:
    > - Gadaj, dlaczego zacząłeś kupować 2 razy więcej chleba i kaszanki
    > niż w zeszłym miesiącu?!!! Kto zaczął z Tobą mieszkać?!!!

    I bez ślubu!

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 50. Data: 2016-08-02 17:12:17
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Krystek <s...@k...art.pl> zwrócił błąd:

    > Zlikwidować to może od razu nie, ale do płacenia elektronicznego
    > zachęcają - <https://www.youtube.com/watch?v=ZMPfwsoFYZU>
    >
    > K.

    Od razu nie, ale pierwszy etap powinien właśnie mniej tak wyglądać, jak
    to robią. Dlatego finalnie to jednak chyba tak. Plus, jak napisałem
    obok, trenowanie obywatela, i wpojenie że rząd(*) jest mu bardzo
    potrzebny, a rząd bez obywatela sobie poradzi. Więc lepiej niech
    obywatel dba o rząd swój jak o siebie samego.

    *)przez "rząd" nie rozumiem konkretnie Rady Ministrów w Polsce, tylko
    aktualnie najwyższą zwierzchność. Kiedy wprowadzą jakiś międzynarodowy
    rząd, to obywatel będzie wytrenowany jak znalazł. Od małego, bo rodzice
    już będą tak trenować.
    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.