  • 21. Data: 2005-10-27 16:44:14
    Temat: Re: e-Karta ING
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Catbert" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:djqs70$msr$2@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    Będziesz

    > O ile dobrze słyszałem planowana jest budowa 3 mln. miejsc w więzieniach
    > - wystarczy dla wszystkich :-)

    Rozważam wcześniejsze zgłoszenie sie na komisariat i przyznanie do win.
    Może kara będzie łagodniejsza :):):)

    Zdrów
    KUB'a

  • 22. Data: 2005-10-27 17:12:35
    Temat: Re: e-Karta BZ-WBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" >
    http://poleca.prnews.pl/index.php/karta_doladowywaln
    a_bz_wbk,display,15696

    > i szczegoly o karcie :)

    no i dobrze, ze jakis link sie pojawil bo mam przed sobą eKartę ING
    i nie mam pojęcia o jakie limity się kłócicie

    Kartę BZWBK podsumowalem juz krótko z miesąc temu
    - szkoda sobie nią głowę zawracać
    *** blad ***

  • 23. Data: 2005-10-27 21:00:19
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Karte mam, ale jeszcze nie jest aktywna ;)
    > Co do platnosci - wydaje mi sie, ze jak najbardziej bedzie sie nadawala -
    > tak jak VE w Itneligo
    >
    > --
    Chciałbym zapytać jaka jest minimalna kwota którą trzeba załadować na kartę,
    tzn. ile minimalnie trzeba wpłacić na kartę oprócz 24 zł opłaty za kartę
    (wiem, że na dotychczasowe karty prepaid trzeba było wpłacić min. 30 zł).

    PS 1
    Wyjaśnij jeszcze jedną ważną kwestię o której nie ma mowy ani na PRNews, ani
    na Kartyonline, ani nawet na stronach ING. Mianowicie jak powinien postąpić
    sprzedawca, jeśli zabraknie środków na karcie. Moim zdaniem w przypadku
    karty prepaid są dwie możliwości:
    1. Jeśli na karcie jest za mało środków to brakującą kwotę można dopłacić
    inną kartą lub gotówką (normalnie jest to niedopuszczalne, ale być może w
    przypadku kart prepaid uczyniono wyjątek).
    2. Płatność kartą jest odrzucana i trzeba zapłacić w inny sposób.
    Jak to wygląda w necie (domyślam się, że wgrę wchodzi drugi punkt). Czy w
    razie odrzucenia płatności w necie z powodu braku środków istnieje możliwość
    przejścia do płatności inną kartą, czy też całą płatność trzeba zacząć od
    początku?

    PS 2
    Jak wygląda autoryzacja? PINem czy podpisem?

  • 24. Data: 2005-10-28 11:04:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Paweł Nyczaj wrote:

> [...]
    > sprzedawca, jeśli zabraknie środków na karcie. Moim zdaniem w przypadku
    Normalnie. Bęzdie odmowa.
    > karty prepaid są dwie możliwości:
    > 1. Jeśli na karcie jest za mało środków to brakującą kwotę można dopłacić
    > inną kartą lub gotówką (normalnie jest to niedopuszczalne, ale być może w
    jest to niezalecane, zeby zmniejszyć szanse fraudów. AleOIMW to można
    poprosić sprzedawcę "100 pln z tej, 200 z tamtej, itd'. Oczywiście nie
    musi się zgodzić.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 25. Data: 2005-10-28 12:34:46
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > poprosić sprzedawcę "100 pln z tej, 200 z tamtej, itd'. Oczywiście nie
    > musi się zgodzić.

    Kiedyś w Belavii tak płaciłem ale teraz już tak nie chcą i tylko albo całość
    jedną kartą, albo całość gotówką.

  • 26. Data: 2005-10-28 14:59:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KUB'a napisał(a):

    > Rozważam wcześniejsze zgłoszenie sie na komisariat i przyznanie do win.
    > Może kara będzie łagodniejsza :):):)

    Jak będziesz szedł to daj znać. Pójdę z Tobą. :>