    From: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-Karta ING
    Date: Thu, 27 Oct 2005 23:00:19 +0200

    > Karte mam, ale jeszcze nie jest aktywna ;)
    > Co do platnosci - wydaje mi sie, ze jak najbardziej bedzie sie nadawala -
    > tak jak VE w Itneligo
    >
    > --
    Chciałbym zapytać jaka jest minimalna kwota którą trzeba załadować na kartę,
    tzn. ile minimalnie trzeba wpłacić na kartę oprócz 24 zł opłaty za kartę
    (wiem, że na dotychczasowe karty prepaid trzeba było wpłacić min. 30 zł).

    PS 1
    Wyjaśnij jeszcze jedną ważną kwestię o której nie ma mowy ani na PRNews, ani
    na Kartyonline, ani nawet na stronach ING. Mianowicie jak powinien postąpić
    sprzedawca, jeśli zabraknie środków na karcie. Moim zdaniem w przypadku
    karty prepaid są dwie możliwości:
    1. Jeśli na karcie jest za mało środków to brakującą kwotę można dopłacić
    inną kartą lub gotówką (normalnie jest to niedopuszczalne, ale być może w
    przypadku kart prepaid uczyniono wyjątek).
    2. Płatność kartą jest odrzucana i trzeba zapłacić w inny sposób.
    Jak to wygląda w necie (domyślam się, że wgrę wchodzi drugi punkt). Czy w
    razie odrzucenia płatności w necie z powodu braku środków istnieje możliwość
    przejścia do płatności inną kartą, czy też całą płatność trzeba zacząć od
    początku?

    PS 2
    Jak wygląda autoryzacja? PINem czy podpisem?