  • 1. Data: 2005-10-26 15:43:10
    Temat: Placenie rachunkow przez internet?
    Od: "Misiu" <m...@o...pl>

    Witam czy mozna jakos oprocz konta bankowego zaplacic rachunki Np za prad
    czy mieszkanie ( placac k. kredytowa w necie) ewentualnie czy jakos
    normalnie karta kredytowa mozna gdzies zapalcic ( nie mowie o wyjecie
    gotowki przez internet??)

    Pozdrawiam Przemek

  • 2. Data: 2005-10-26 16:00:52
    Temat: Re: Placenie rachunkow przez internet?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Misiu <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > prad czy mieszkanie ( placac k. kredytowa w necie) ewentualnie czy
    > jakos normalnie karta kredytowa mozna gdzies zapalcic ( nie mowie o

    tak - posiadajac na przyklad KK Citibanku lub BPH

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-10-26 16:57:36
    Od: "Misiu" <m...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:djo97v$qrq$1@news.onet.pl...

    > tak - posiadajac na przyklad KK Citibanku lub BPH

    tylko z tego co wiem to jak place KK Citibanku traktuaj to jak wyjecie
    pieniedzy z bankoamtu czyli 3 % prowizji..

  • 4. Data: 2005-10-26 17:10:01
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > tylko z tego co wiem to jak place KK Citibanku traktuaj to jak wyjecie
    > pieniedzy z bankoamtu czyli 3 % prowizji..

    NIE !!!

  • 5. Data: 2005-10-27 18:23:53
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

    > tylko z tego co wiem to jak place KK Citibanku traktuaj to jak wyjecie
    > pieniedzy z bankoamtu czyli 3 % prowizji..

    Tak jest niestety w BPH 0,5% prowizji min. 1 PLN oraz standardowo odsetki
    27,9% do dnia poprzedającego całkowitą spłatę "gotówki"