  • 1. Data: 2005-10-26 10:47:44
    Temat: Millennium KK
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?

    Proszę o poradę :-)))

    Dobrego dnia
    -- oboista

  • 2. Data: 2005-10-26 19:10:11
    Temat: Re: Millennium KK
    Od: trainer <t...@p...org>

    oboista wrote:
    > W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?
    >
    > Proszę o poradę :-)))

    co za typ!! ;-) mamy 21. wiek, połowa ludzi studiuje, ale widzę że biuro
    pisania podań rodem z literatury epoki pozytywizmu to nie całkiem
    chybiony pomysł ;-)

    normalnie - albo dzwonisz i prosisz o przyjęcie reklamacji opisując
    sytuację, albo piszesz list w rodzaju "w związku z obciążeniem rachunku
    mojej karty nr XXXX XXXX XXXX XXXX kosztami transakcji, której nie
    dokonałem (data, kwota itd.), proszę o anulowanie transakcji i zwrot
    środków na rachunek karty". albo jakoś podobnie

    trainer

  • 3. Data: 2005-10-26 21:16:09
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik trainer napisał:

    > co za typ!! ;-) mamy 21. wiek, połowa ludzi studiuje, ale widzę że biuro
    > pisania podań rodem z literatury epoki pozytywizmu to nie całkiem
    > chybiony pomysł ;-)

    Niektóre reklamacje przyjmują banki przez swoje infolinie (rozapatrywane
    w standardowych terminach), natomiast reklamacje płatności i bankomatów
    na drukach VISA w każdym oddziale każdego banku można złożyć.

    pozdr.
    sir Szewc

  • 4. Data: 2005-10-27 06:13:46
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > w standardowych terminach), natomiast reklamacje płatności i bankomatów
    > na drukach VISA w każdym oddziale każdego banku można złożyć.

    Dziękuję za pomoc. Spytałem ponieważ w Inteligo jest dostępny on-line
    standardowy dokument reklamacji, natomiast w Millenium nie znalazłem
    takiego dokumentu i chciałem zasięgnąć mądrej porady, zanim
    niepotrzebnie napiszę 10x pism ;-)

    oboista

  • 5. Data: 2005-10-27 07:09:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "oboista" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > standardowy dokument reklamacji, natomiast w Millenium nie znalazłem
    > takiego dokumentu i chciałem zasięgnąć mądrej porady, zanim

    Skoro on-line to w Millenecie mozesz kliknac na "Kontakt" i napisac im list
    wybierajac Kategorie "Reklamacja" i Grupe "Karty"
    I nie pisz zbyt dlugo bo ci sesja wygasnie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-10-27 09:08:30
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Skoro on-line to w Millenecie mozesz kliknac na "Kontakt" i napisac im list
    > wybierajac Kategorie "Reklamacja" i Grupe "Karty"
    > I nie pisz zbyt dlugo bo ci sesja wygasnie...;-)

    wiem o możliwości reklamowania, w przypadku braku wyciągów - czekałem
    miesiąc i dostałem odpowiedź listem papierowym (on-line widać jest
    jednostronny)

    po drugie jak w takim zapytaniu dołączę dokument potwierdzający
    transakcję ;-)

    W inteligo można pobrać dokument w pdf "Formularz wymagany przez Visa
    International do złożenia reklamacji transakcji dokonanej kartą Visa"
    (http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekl
    amacja_visa.pdf),
    wypełnić odręcznie i odesłać dołączając dowód dokonanej transakcji.

    W Millenium jak widzę nie ma wzorca, więc skorzystam z porady i pójdę do
    oddziału...

    pozdrawiam
    --
    oboista