  • 431. Data: 2015-03-01 21:12:51
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    S wrote:

    > Przymusu nie - manipulacja tylko była. Kolejny link z dziś:
    >
    > http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,1735292
    9,Doradca__Sprzedawalismy_Wam_kredyty_we_frankach__M
    owilo.html#Czolka3Img

    Akurat Wyborcza to była główna tuba prania mózgów lemingom w okresie
    2003-2007, że "taniej już nie będzie", że branie kredytów na 110% w CHF
    na mieszkania po 10 tys./m2 to oczywista oczywistość, że jest przecież
    oczywiste, że odkąd weszliśmy do UE, to ceny mieszkań u nas muszą
    osiągnąć taki sam pułap jak cena m2 w Londynie/Paryżu, że na zachodzie
    jest oczywiste, że każdy ma kredyt, więc każdy Polak też musi go mieć itd.

  • 432. Data: 2015-03-01 21:14:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Liwiusz wrote:

    > Głupi ten argument z brakiem przymusu brania kredytów.
    > W sumie przymusu spłaty też nie ma. Mogą co prawda zabrać majątek, ale
    > tylko to jest wszystko co mogą.

    A był przymus?
    Ci co nie wzięli kredytu, dostali odsiadkę, czy co?
    Chyba nie kapuję, co niby głupiego jest w stwierdzeniu, że nie było i
    nie ma przymusu brania kredytów.

  • 433. Data: 2015-03-01 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    Img

    > Manipulacja w kapitalistycznym świecie istnieje na każdym kroku.
    > Wchodzisz do sklepu spożywczego i jesteś poddamy manipulacji, czekasz
    > na przystanku - manipulacja, włączasz radio - też maniupulacja.
    > Dorosły człowiek jest albo rozumny i nie poddaje się "manipulacji",
    > tylko sam ocenia, co ma sens, a co nie ma, albo płacze i płaci za
    > swoje błędy i podatność na manipulacje. Ja się manipulacji nie
    > poddałem. Dlaczego teraz mam płacić za twoje długi? Dlatego, że
    > poddałeś się manipulacji? Ty zapłaciłbyś moje długi "bo była

    Z ciekawosci - jak wchodzisz do tego spozywczego i prosisz o cukier a pani
    podaje ci sol w opakowaniu po cukrze to dla ciebie jest to manipulacja czy
    oszustwo?

  • 434. Data: 2015-03-01 23:54:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
> [...]
    > podaje ci sol w opakowaniu po cukrze to dla ciebie jest to manipulacja czy

    Kto brał kredyt we franku sam chciał wierzyć, że kupuje cukier, chociaż
    było widać, że to sól. Większość widziała, że ten cukier jest słony i:
    a. nie brała kredytów we franku, tylko w złotym,
    b. nie brała kredytów w ogóle.

    Teraz ci rozsądniejsi, mają zrobić zrzutkę na sfinansowanie życia ponad
    stan tych bradziej lekkomyślnych.

  • 435. Data: 2015-03-02 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Kto brał kredyt we franku sam chciał wierzyć, że kupuje cukier,
    > chociaż było widać, że to sól.

    Kto wiedział to wiedział.
    Ale dla skomplikowania rozwazan załóżmy ze wiedział. Czy to sprawia, ze
    sprzedawca wciskający kit staje sie uczciwy?

    > Większość widziała, że ten cukier jest
    > słony i: a. nie brała kredytów we franku, tylko w złotym,
    > b. nie brała kredytów w ogóle.

    Hmm, jestes pewien ze wiekszosc?
    Jak wygladał udział kredytów frankowym w kredytach hipotecznych w tamtym
    czasie?

    > Teraz ci rozsądniejsi, mają zrobić zrzutkę na sfinansowanie życia
    > ponad stan tych bradziej lekkomyślnych.

    Skąd takie wnioski?
    Frankowicze chca zeby swoje oszustwo sfinansowały banki ze swoich np.
    rekordowych w zeszłym roku zysków a nie zeby była jakas ogólnokrajowa
    zrzutka...

  • 436. Data: 2015-03-02 10:52:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-02 o 00:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Frankowicze chca zeby swoje oszustwo sfinansowały banki ze swoich np.
    > rekordowych w zeszłym roku zysków a nie zeby była jakas ogólnokrajowa

    To mi przypomina argumenty wszelkich budżeto-naciągaczy.
    Że to rząd zapłaci a nie my. :)

    --
    Pete

  • 437. Data: 2015-03-02 11:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > To mi przypomina argumenty wszelkich budżeto-naciągaczy.
    > Że to rząd zapłaci a nie my. :)

    Mi to przypomina wszelkich biznesmenów co to maja wszystko na zone a sami
    goli i wesoli - zapłaciłbym ale nie mam z czego... ;-)

  • 438. Data: 2015-03-02 12:23:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    >Kto wiedział to wiedział.
    >Ale dla skomplikowania rozwazan załóżmy ze wiedział. Czy to sprawia,
    >ze
    >sprzedawca wciskający kit staje sie uczciwy?

    A wciskal kit ?
    Z ryzyka kursowego klient powinien zdawac sobie sprawe sam.
    Zreszta byla oferta i na kredyty w PLN.
    I tam sie czlowiek mogl dowiedziec "nie stac pana/i na taki kredyt".
    Ale nie wyciagal wnioskow.

    >Skąd takie wnioski?
    >Frankowicze chca zeby swoje oszustwo sfinansowały banki ze swoich np.
    >rekordowych w zeszłym roku zysków a nie zeby była jakas ogólnokrajowa
    >zrzutka...

    Ciekawe skad te zyski ... przestali udzielac niskooprocentowanych
    kredytow we frankach, zaczeli wysokooprocentowanych zlotowkowych ? :-)

    J.

  • 439. Data: 2015-03-02 15:20:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 01 Mar 2015 21:10:08 +0100, Poldek wrote:

    > Jakie znaczenie ma jedno, czy drugie chwilowe wachnięcie przy kredycie
    > na 30 lat? Temat jest chwytliwy dla mediów, stąd to intensywne bicie
    > piany w sumie o nic.

    Po co odgrzewać wątek sprzed 6tyg? Liczysz, że S-budziki napiszą coś
    nowego?
    Swoją drogą franio zaczyna powoli wracać do poziomu sprzed tego pika na
    5zł, wielkie larum o pojedynczą wyższą miesięczną ratę :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 440. Data: 2015-03-02 17:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A wciskal kit ?

    A uwierzysz na słowo?
    A moze byłes na takich spotkaniach?

    > Z ryzyka kursowego klient powinien zdawac sobie sprawe sam.
    > Zreszta byla oferta i na kredyty w PLN.
    > I tam sie czlowiek mogl dowiedziec "nie stac pana/i na taki kredyt".
    > Ale nie wyciagal wnioskow.

    Widze ze tobie sie chce. A mi się nie chce powtarzac tych samych
    argumentów.

    Koszą gdzie się da i ile się da.