  • Data: 2015-01-15 17:52:51
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup
    >Komornik komornikiem, to raczej żarty.

    Niekoniecznie niestety.

    >Ale ta sytuacja będzie miała naprawdę mega poważne konsekwencje
    >średnioterminowe w postaci:
    >1) obniżenia poziomu konsumpcji bieżącej, ze wszystkimi skutkami
    >tego;

    Hm, czy na pewno ? Zakladajac ze obecna sytuacja sie utrzyma, czyli
    zlotowka nie stracila wzgledem euro i usd, to kolega wiecej do banku
    wplaci, ale bank to przeciez komus wyplaci. Konsumpcja bedzie, tylko w
    innym miejscu.
    Owszem, moze nie w Polsce, moze ktos sie powstrzyma z uwagi na
    chwiejny rynek.

    >W końcu ktoś kto wczoraj był winien 600k, dziś jest nagle winien
    >700k. A niby nic się nie stało.

    Ale to sie jakos negatywnie odbije ?
    Bo poki splaca, to chyba wlasnie zarobily 100k :-)

    >IMO SNB nieźle sobie poleciał w kulki z tfu "rynkami". Ciekawe za co.

    Moze po prostu uznal ze dluzej juz nie moze :-)

    J.