  • 11. Data: 2003-11-28 17:33:49
    Temat: Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > 1) spółka z o.o.
    > 2) obsługa przez Internet,
    > 3) karta płatnicza
    > 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.
    >
    > A teraz parę przykładów:
    > VW BANK- wszytko super ale nie oferują wypłat ( tylko przelewy), wszytko
    > ładnie ale jak ja zapłace za paliwo na stacji? ( kasa ze skarpety). Miłą
    > Pani zaoderowała kasę w Warszawie. ale zeby tam dojechać wyciągnąć
    pieniądze
    > to muszę zapłacić za paliwo. Kolo sie zamyka

    Może kartą??
    MM

  • 12. Data: 2003-11-28 17:35:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "..::Michal::.."

    > Dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla spółek cywilnych,
    > partnerskich, jawnych i komandytowych przygotowaliśmy pakiet eFirma.

    niby tak, ale jak są w zarządzie tylko 2 osoby to otwierają
    - po decyzji dyrektora ale bez problemu otwierają.
    Sprawdziłem na infolinii przed chwilą
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-11-28 21:15:46
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    > Może kartą??
    > MM
    nie oferują

  • 14. Data: 2003-11-29 10:18:25
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj ..::Michal::..,

    W Twoim liście datowanym 28 listopada 2003 (14:43:06) można przeczytać:

    M> Pare dni temu prosiłem grupowiczów o podanie namiarów na banki oferujące
    M> rachunki bieżące dla spółek z o. o. Podzwoniłem popytałem i musze stwierdzić
    M> ze NIE MA BANKU KTÓRY SPEŁNI NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

    M> 1) spółka z o.o.
    M> 2) obsługa przez Internet,
    M> 3) karta płatnicza
    M> 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    Co do tematu, ale przepisy ci chyba nie pozwolą na trzymanie kasy w
    skarpecie :)

    Co do braku niektórych usług to nie wiem, czy przypadkiem fakt, że
    Sp. z o.o. i S.A. prowadzą pełną księgowość nie zmusza do tego banków
    (oczywiście mogę się mylić, ale zaraz mnie ktoś poprawi :) )

    brak darmowej obsługi przez internet to faktycznie jakaś pomyłka.

    co do płacenia za benzynę to sieci stacji benzynowych prowadzą obsługę
    floty. Płacisz albo ze wspólnego rachunku, albo z własnej kasy, ale za
    to dostajesz fakturę więc możesz odliczyć koszty.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 15. Data: 2003-11-29 15:12:17
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "RAdek" <r...@b...emarketing.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sp. z o.o. i S.A. prowadzą pełną księgowość nie zmusza do tego banków
    > (oczywiście mogę się mylić, ale zaraz mnie ktoś poprawi :) )

    zoo moze byc na ksiazce

    > brak darmowej obsługi przez internet to faktycznie jakaś pomyłka.

    raczej celowe dojenie klienta, ktory nie ma innego wyjscia jak placic, wiec
    i dostep do konta przez internet jako dodatkowa usluga ;--) jest wowczas
    jeszcze ekstra platny

  • 16. Data: 2003-11-29 19:56:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 15:37:41 +0100, "magia/maggie"
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >ma.
    Hmmm, mozesz podac URL do opisu tego rachunku?

    WAM

    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 17. Data: 2003-11-29 23:08:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "..::Michal::.." <u...@o...pl> writes:

> [...]
    > 2) obsługa przez Internet,
    > 3) karta płatnicza
    > 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    To mozliwe.

    Ale przy oplacie rzedu 150 zl miesiecznie to chyba home banking
    (offlinowo, tylko krotkie polaczenie modemowe), karty VE dla sp z o.o.
    da sie miec w wielu bankach?
    Bez home bankingu to pewnie nawet za 30 zl sie da.

    Pracownicy moga placic wlasnymi kartami, tak jak wlasna gotowka.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 18. Data: 2003-12-01 10:05:10
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, mozesz podac URL do opisu tego rachunku?

    http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml
    mimo, ze tam jest napisane ze dla polek cywilnych to napewno jest to samo
    dla sp. z o.o..
    Moja firma (sp. z o.o.) ma taki rachunek od kilku tygodni.

    m.

  • 19. Data: 2003-12-01 14:51:28
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    > http://www.multibank.pl/biznes/multikonto.jhtml
    > mimo, ze tam jest napisane ze dla polek cywilnych to napewno jest to samo
    > dla sp. z o.o..
    > Moja firma (sp. z o.o.) ma taki rachunek od kilku tygodni.
    BZDURA !!

    Przed chwilą dzwoniłem na 0 801 300000
    Miła Pani powiedziała ze nie otwierają rachunków dla spółek z o.o.
    Rozmowa był nagrywana.

    Wiec jak to jest ??

    ..::Michal::..

  • 20. Data: 2003-12-01 15:03:44
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > BZDURA !!

    A dokladnie od poczatku pazdziernika.
    Rachunek zalozony w oddziale Multibanku przy Kijowskiej w Warszawie.
    Poczatkowo jako MultikontoBusinessClass, nastepnie przeksztalcony w
    MultiKonto BusinessExpert.
    Nie bede skanowac umowy otwarcia rachunku, zeby to udowodnic.

    m.