  • 1. Data: 2003-11-28 12:26:25
    Temat: Jaki jest Bank Zachodni WBK ??
    Od: "Raven" <m...@t...pl>

    Co sądzicie o banku WBK.??
    Nie ma na jego temat żadnych informacji na grupie...nie znam nikogo kto miałby tam
    założone konto.... a jak przeglądam ofertę na ich stronie
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985 to wydaje mi się całkiem interesująca...
    konkretnie chodzi mi o Konto24 X-tra Student..

    Dziękuję za wszelkie uwagi...

  • 2. Data: 2003-11-28 12:43:09
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ??
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Jest drogi, ale dobry. Stabilny. Porzadny podglad przez inet. Dla mnie
    jedyna powazna wada jest brak bankomatow poza oddzialami. Obsluge w
    oddzialach czasem trzeba motywowac ;)

    Pablo

  • 3. Data: 2003-11-28 13:31:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    Dla mnie
    > jedyna powazna wada jest brak bankomatow poza oddzialami. Obsluge w
    > oddzialach czasem trzeba motywowac ;)

    Bankomaty są poza oddzilami - w Kielcach np w fajnym miejscu na Statoilu, o
    Wroclawiu juz nie mowie bo tam jeden na drugim :D

    Obsluga w oddzialach beznadziejna. Kolejka minimum na 30 min

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-11-28 13:31:18
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Miałem konto studenckie w BZ WBK.

    Zauważyłem następujące wady tego rachunku:
    - III sesja Elixiru nie jest księgowana tego samego dnia (np. pracodawca
    przelewa Ci pensję w piątek III sesją Elixiru, dostęp do pensji masz dopiero we
    wtorek rano)
    - saldo na karcie aktualizowane dopiero na drugi dzień
    - konto nieoprocentowane, nie dopisują Ci żadnych odsetek
    - wypłaty w kasie płatne
    - karta wznowiona płatna (25 złotych! Jak na zwykłą, płaską debetówkę z takimi
    możliwościami to za drogo!)
    - przelewy internetowe płatne (nawet powolne idące po 3-4 dni!)
    - obsługa dezinformująca i słabo zorientowana w produktach (zwłaszcza tzw. osoby
    przedemerytalne)
    - na 26. urodziny zmieniają Ci bezpłatne konto w wersję płatną.

    Są też i plusy:
    - wybór karty do konta (Maestro lub VE)
    - dodatkowa karta EURO26 (dobra na wyjazdy zagraniczne - daje mnóstwo zniżek)
    - dostęp przez net

    I stwierdzam, że przewaga minusów nad plusami jest tak duża, że BZ WBK odradzam
    każdemu.

    Jeśli zależy Ci na dostępie do bankomatów BZ WBK, to polecam LUKAS Bank
    (e-Konto). Ich kartą można bezpłatnie wypłacać właśnie w tych bankomatach, po za
    tym także w niektórych Euronetach.
    Jest dostęp przez net, konto jest oprocentowane, przelewy internetowe są
    bezpłatne. Konto prowadzone jest bezpłatnie nie tylko dla osób, które się uczą
    poniżej 26. roku życia.

    http://www.lukas.pl

  • 5. Data: 2003-11-28 13:32:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq7erb$hc8$...@g...uci.agh.edu.pl,
    Raven <m...@t...pl>:
    > Co sądzicie o banku WBK.??
    Polaczyl sie z BZ i teraz jest BZWBK.

    > Nie ma na jego temat żadnych informacji na grupie...
    Niezwykle slabo szukales!!!

    > nie znam nikogo
    > kto miałby tam założone konto....
    Ja znam duzo osob, ktore konto tam mialy i uciekly. Ja do nich naleze.

    > Dziękuję za wszelkie uwagi...
    Obsluga w oddziale (moim) tragiczna, farsa po prostu, z roku na rok gorzej.
    Mnostwo pomylek. Straszna drozyzna.

    Jeszcze jedna uwaga: nie wysylaj postow w HTMLu

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-11-28 13:37:19
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Wroclawiu juz nie mowie bo tam jeden na drugim :D

    Jednak nie !!! Są całe osiedla pozbawione bankomatów BZ WBK. W niektórych
    miejscach trzeba daleko jeździć, aby wypłacić pieniążki. I sieć tych bankomatów
    w ostanim czasie trochę się skurczyła, bo skasowano parę oddziałów. Oczywiście
    wraz z oddziałem poznikały też i bankomaty.

    Zdecydowanym królem bankomatów we Wrocławiu jest PKO BP. Mają na każdym osiedlu.

  • 7. Data: 2003-11-28 13:42:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja znam duzo osob, ktore konto tam mialy i uciekly. Ja do nich naleze.

    Ja też uciekłam ;-))) I namówiłam na ucieczkę parę osób ;-)))

    > Obsluga w oddziale (moim) tragiczna, farsa po prostu, z roku na rok
    gorzej.
    > Mnostwo pomylek. Straszna drozyzna.

    W moim też, jak również w tym, w którym miała konto moja mama (jako
    pełnomocnik likwidowałam jej rachunek-moje "przygody" można poczytac w
    archiwum). Czyli nie można mówić o jednostkowym przypadku złej obsługi, bo
    oddziały mój i mojej rodzicielki były w 2 różnych miastach. O cenach nie
    wspomnę - prosty ROR+karta+kilka operacji w miesiącu (zlecenia stałe, DD) to
    wydatek kilkunastu złotych. Za taką cenę można mieć gdzieniegdzie konto VIP!

    > Jeszcze jedna uwaga: nie wysylaj postow w HTMLu

    O to,to.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-28 14:09:05
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 13:43:09 +0100, Pablo wrote:

    >Dla mnie
    > jedyna powazna wada jest brak bankomatow poza oddzialami.

    Niezupelnie. W Toruniu np. jest...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 9. Data: 2003-11-28 14:24:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "miecznik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Oczywiście
    > wraz z oddziałem poznikały też i bankomaty.

    Ja sie raczej po centrum przemieszczam :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-11-29 01:08:19
    Od: Krecony <k...@y...com>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:42:54 +0100, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >Ja też uciekłam ;-))) I namówiłam na ucieczkę parę osób ;-)))

    Ja tez ucieklem jak z dnia na dzien zaczeto mi pobierac jakies
    prowizje, o ktorych wedlug regulaminu powinienem byl byc powiadomiony.
    Powiadomienia do tej pory nie otrzymalem. Pierwszym powodem byla proba
    pobrania wysokiej oplaty za wznowienie karty Maestro przy pobieraniu
    wysokich oplat za prowadzenie konta i przelewy. Minusy przewazyly nad
    opisywanymi wczesniej plusami.
    Pozdrawiam,
    Radek