  • 21. Data: 2003-12-01 15:04:42
    Temat: Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ..::Michal::.. <u...@o...pl> wrote:

    > BZDURA !!

    Nie bzdura, tylko fakt.

    > Miła Pani powiedziała ze nie otwierają rachunków dla spółek z o.o.
    > Rozmowa był nagrywana.

    Zadzwoń jeszcze raz do innego konsultanta?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2003-12-01 15:07:54
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    no to co mam teraz zrobic ?
    6zł za prowadzenie rachunku wygląda zachęcająco.
    ale Pani na infolinii nie chciała słyszeć o zoo.
    moze nie lubi zwierząt

    ..::Michal::..

  • 23. Data: 2003-12-01 15:08:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 1 Dec 2003 11:05:10 +0100, "magia/maggie"
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >Moja firma (sp. z o.o.) ma taki rachunek od kilku tygodni.
    A moze twoja spolka jest jakas specyficzna, nie wiem, tak gdybam?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 24. Data: 2003-12-01 15:11:51
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec jak to jest ??

    to ja jeszcze kwoli wyjasnienia.
    Zadzwonilam do znajomej Pani w banku i powiedziala, ze w zasadzie nie
    otwieraja, ale od wszystkiego robi sie wyjatki, trzebaby tylko sie zwrocic z
    oficjalnym pismem do zarzadu o taka zgode.
    wiec oferta oficjalna to jedno, a nieoficjalna to drugie.

    m.

  • 25. Data: 2003-12-01 15:17:16
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

> [...]
    > oficjalnym pismem do zarzadu o taka zgode.
    > wiec oferta oficjalna to jedno, a nieoficjalna to drugie.

    I o takie stwierdzenie mi chodziło.
    Proszę nie pisz o tym ze Taki bank oferuje rachunki dla spółek z o.o. jeśli
    taki rachunek nie został otwarty normalną dtogą handlową.
    Za chwilę ktoś mi powie ze u kowala ma konto bo zna jego żonę, a wój brata
    potrafi to i tamto

    Przepraszam ze sie uniosłem ale naprawde w tej Polsce to już do wszystkiego
    trzeba mieć "plecy".

    ..::Michal::..

  • 26. Data: 2003-12-01 15:22:59
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > Przepraszam ze sie uniosłem ale naprawde w tej Polsce to już do
    wszystkiego
    > trzeba mieć "plecy".

    To nie plecy.
    Poporstu Pani w banku to zalatwila na wlasna reke, ja o tym nic nie
    wiedzialam - nie wysylalam zadnego pisma do Zarzadu.
    Myslalam , ze konto jest otworzone normalnie, a tu widac, ze moze nie do
    konca.
    A skoro tak jak ona mowi wystarczy pismo do Zarzadu to moze przejdze sie do
    oddzialu jakiego i sprobuj.

    m.

  • 27. Data: 2003-12-01 15:29:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >Moja firma (sp. z o.o.) ma taki rachunek od kilku tygodni.
    Wlasnie dostalem odpowiedz na mail:

    ***
    Szanowny Panie,

    Nie prowadzimy rachunkow dla spolek prawa handlowego. Proponuje
    zapoznac sie z oferta BRE Banku (www.brebank.com.pl)

    Z powazaniem
    Ewa Marczak
    Inspektor Bankowy
    Biuro Telefonicznej Obslugi Klienta
    BRE Bank S.A. - Multibank
    ***

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 28. Data: 2003-12-01 17:56:58
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    > Zajrzyj do MultiBanku.
    > Spelnia wszystkie te warunki.

    Niestety MultiBank nie obsługuje spółek z o.o.
    Możesz jeszcze spróbować w Nordea Bank Polska.
    Jeśli jeszcze nie ma tam rachunku, to wkrótce powinien
    być. Warunki? 9 zł miesięcznie, 0,6 zł za przelew.
    VISA Elektron gratis

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 29. Data: 2003-12-01 18:45:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik magia/maggie napisał:

> [...]
    > oficjalnym pismem do zarzadu o taka zgode.
    > wiec oferta oficjalna to jedno, a nieoficjalna to drugie.

    Ale jajca. Mniut po prostu. Napisz pismo do prezesa, to moze laskawie
    sie zgodzi. mBank sie chowa. BRE to jest jakies tajemnicze siedlisko
    fanow komuny. A Kostrzewa takie "kapitalistyczne" wrazenie robi.

    Bartol

  • 30. Data: 2003-12-01 19:33:27
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

> [...]
    > Jeśli jeszcze nie ma tam rachunku, to wkrótce powinien
    > być. Warunki? 9 zł miesięcznie, 0,6 zł za przelew.
    Standardowe administrowanie rachunkiem w oddziale Banku
    - otwarcie i prowadzenie rachunku
    - nielimitowana liczba przelewów w ramach Banku między rachunkami tego
    samego Klienta
    - nielimitowana liczba przelewów złotowych między rachunkami różnych
    Klientów, jeżeli są one składane drogą elektroniczną
    140,00 zł
    (miesięcznie)

    chyba ze cos pomyliłem

    ..::Michal::..