  • 1. Data: 2003-11-28 13:43:06
    Temat: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    Pare dni temu prosiłem grupowiczów o podanie namiarów na banki oferujące
    rachunki bieżące dla spółek z o. o. Podzwoniłem popytałem i musze stwierdzić
    ze NIE MA BANKU KTÓRY SPEŁNI NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

    1) spółka z o.o.
    2) obsługa przez Internet,
    3) karta płatnicza
    4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    A teraz parę przykładów:
    VW BANK- wszytko super ale nie oferują wypłat ( tylko przelewy), wszytko
    ładnie ale jak ja zapłace za paliwo na stacji? ( kasa ze skarpety). Miłą
    Pani zaoderowała kasę w Warszawie. ale zeby tam dojechać wyciągnąć pieniądze
    to muszę zapłacić za paliwo. Kolo sie zamyka

    CITIbank - ten bank nigdy nie śpi bo liczy ogromne wpływy dlaczego? rachunek
    dla sp. z o.o. z obsługą przez Internet tylko dla firm o obrotach rocznych
    pow. 1mln PLN. (okolo, bo nie pamiętam dokładnie ale w milionach)

    WBK - bardzo miła melodia na infolinii po 10 minutach słuchania
    zrezygnowałem.

    IMG bank Śląski - jedyny który to oferuje ale nie podoba mi sie ze:
    - mi opłaty za konto naliczane są miesięcznie w sektach złotych (średnio
    150zł za miesiąc za prowadzenie rachunku)
    - odsetki naliczone są co 3 miesiące w groszach !!! a kwota na koncie
    bynajmnej nie w groszach.
    - OPLATY ZA PRZELEWY PRZYCHODZĄCE !!! jak ktoś płaci mi na poczcie to mi
    pobierają opłątę 2zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wiecej banków nie pamiętam, za wszytkie ......

    ..::Michal::..

  • 2. Data: 2003-11-28 13:43:48
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Sprobuj w DB.

    Pablo

  • 3. Data: 2003-11-28 13:54:36
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) obsługa przez Internet,
    > 3) karta płatnicza
    > 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    Zajrzyj do MultiBanku.
    Spelnia wszystkie te warunki.

    m.

  • 4. Data: 2003-11-28 14:33:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:54:36 +0100, "magia/maggie"
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >Zajrzyj do MultiBanku.
    Multibank ma rachunki dla spolek z o.o.?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2003-11-28 14:33:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:43:06 +0100, "..::Michal::.." <u...@o...pl>
    wrote:

    >WBK - bardzo miła melodia na infolinii po 10 minutach słuchania
    >zrezygnowałem.
    ok 30 zl / m-c z obsluga przez net (podaje z pamieci).

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-11-28 14:37:41
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Multibank ma rachunki dla spolek z o.o.?

    ma.

    m.

  • 7. Data: 2003-11-28 14:52:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    magia/maggie magia@wytnij-to.amba.bydg.pdi.net> > Multibank ma rachunki dla
    spolek z o.o.?

    > ma.

    Nie ma!
    Jesli juz to BRE :)

  • 8. Data: 2003-11-28 17:13:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "..::Michal::.."
> [...]
    > 2) obsługa przez Internet,
    > 3) karta płatnicza
    > 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    sprawdz Nordea Bank- 0-801NORDEA
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-11-28 17:25:20
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    to w końcu ma czy nie ?
    BRE czy mulit ?

    ;DD

    ..::Michal::..

  • 10. Data: 2003-11-28 17:27:15
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    > sprawdz Nordea Bank- 0-801NORDEA
    > *** blad ***

    Dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla spółek cywilnych,
    partnerskich, jawnych i komandytowych przygotowaliśmy pakiet eFirma.

    Cytat z ich strony.