eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie] › Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    From: RAdek <r...@b...emarketing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Date: Sat, 29 Nov 2003 11:18:25 +0100

    Witaj ..::Michal::..,

    W Twoim liście datowanym 28 listopada 2003 (14:43:06) można przeczytać:

    M> Pare dni temu prosiłem grupowiczów o podanie namiarów na banki oferujące
    M> rachunki bieżące dla spółek z o. o. Podzwoniłem popytałem i musze stwierdzić
    M> ze NIE MA BANKU KTÓRY SPEŁNI NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

    M> 1) spółka z o.o.
    M> 2) obsługa przez Internet,
    M> 3) karta płatnicza
    M> 4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    Co do tematu, ale przepisy ci chyba nie pozwolą na trzymanie kasy w
    skarpecie :)

    Co do braku niektórych usług to nie wiem, czy przypadkiem fakt, że
    Sp. z o.o. i S.A. prowadzą pełną księgowość nie zmusza do tego banków
    (oczywiście mogę się mylić, ale zaraz mnie ktoś poprawi :) )

    brak darmowej obsługi przez internet to faktycznie jakaś pomyłka.

    co do płacenia za benzynę to sieci stacji benzynowych prowadzą obsługę
    floty. Płacisz albo ze wspólnego rachunku, albo z własnej kasy, ale za
    to dostajesz fakturę więc możesz odliczyć koszty.

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek