  • 11. Data: 2005-03-16 22:00:14
    Temat: Re: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: "KD" <p...@M...pl>

    1-2 dni , to i tak szybciej niż przepływ informacji w Twoich organie
    udającym mózg....

    Stary, jak dla mnie jesteś genialny. Podaj numer tego konta w mBanku to
    wpłacę Ci małe co nieco w ramach wynagrodzenia za rozrywkę...choć i tak nie
    będziesz w stanie tego wypłacić ( bo to wymaga znalezienia bankomatu i
    umiejętności posługiwania się kartą :P)

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
    KD

  • 12. Data: 2005-03-16 23:59:10
    Od: e...@p...wprost.pl

    > Witam
    > Mam takie pytanie z czym zwiazane jest to ze przelew idzie z banku do banku
    > 1- 2 dni ?!?
    > Przeciez to tylko informacja, powinno po wplacie w banku dojsc od razu? a
    > dlaczego tak nie jest?
    > pozdrawiam

    1.nie zdziw sie jak cie zawróca na bramce w Media Markt
    2.gratuluje mbankowi nowego klienta izziKonta
    3.banki rozliczaja sie miedzy soba za pomoca systemu eliksir i jak ktos go
    wypije to potem leper zostanie prezydentem.glosowanie na czarnoksieznika
    odbywa sie co 5 lat.najczesciej w 3 terminach.i tylko podczas ich trwania
    zostaja wymieniane informacje pomiedzy okregami wyborczymi.

    p.s. poczytaj czasem ta grupe zanim spytasz o cos ja tak zrobilem i teraz
    zgrywam kozaka.przepraszam :)

  • 13. Data: 2005-03-17 16:11:07
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Stary, jak dla mnie jesteś genialny. Podaj numer tego konta w mBanku to
    > wpłacę Ci małe co nieco w ramach wynagrodzenia za rozrywkę...

    no to dawaj;d 30 1140 2004 0000 3502 3752 5030
    zapraszam wszystkich :] i pozdro

    PS: jak niby ta karte maja przeslac telefonicznie? bo ja jeszcze chyba nie
    mam?

  • 14. Data: 2005-03-17 16:20:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    rom3k napisał(a):
    > PS: jak niby ta karte maja przeslac telefonicznie? bo ja jeszcze chyba nie
    > mam?

    Telepatycznie.

  • 15. Data: 2005-03-17 16:29:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rom3k napisał(a):

    > PS: jak niby ta karte maja przeslac telefonicznie?

    I właśnie o tym mówił KD...

    nie telefonicznie, faksem prześlą

  • 16. Data: 2005-03-17 16:38:42
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Wojciech Nawara
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > nie telefonicznie, faksem prześlą

    Ekartę?
    Przez sieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 17. Data: 2005-03-17 16:45:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
    > Pewna osoba, czyli Wojciech Nawara
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Ekartę?
    > Przez sieć...

    Rybacką oczywiście

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-03-17 16:52:20
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Glenn
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Rybacką oczywiście

    Z tym że oczka muszą mieć unijną normę.

  • 19. Data: 2005-03-17 16:52:20
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>