  • 1. Data: 2005-03-16 12:57:07
    Temat: Bezpartyjni
    Od: "Pelacha" <p...@p...onet.pl>

    Adam Krzysztof Abramowicz syn Antoniego 41 lat. Urodzony w Białej
    Podlaskiej. Tu ukończył Szkołę Podstawową nr 1 oraz LO im. Kraszewskiego.
    Absolwent Politechniki Lubelskiej Wydziału Mechanicznego oraz Politechniki
    Wrocławskiej Wydziału Inżynierii Sanitarnej (studia podyplomowe). W latach
    1986-1989 pracownik Bialskich Wodociagów ( dyspozytor oczyszczalni
    ścieków). Od 1990 roku przedsiębiorca. Jeden z założycieli oraz długoletni
    Prezes Izby Gospodarczej Nowej Przedsiębiorczości.
    Radny Rady Miasta ostatniej kadencji, przewodniczący Klubu Radnych.
    Żonaty (żona-logopeda w bialskiej Poradni
    Psychologiczno-Pedagogicznej), pięcioro dzieci.

    Zapraszamy do nas:

    www.bezpartyjni.ipd.pl

  • 2. Data: 2005-03-16 13:30:03
    Temat: Re: Bezpartyjni
    Od: Sierp <s...@s...sierp.net>

    On Wed, 16 Mar 2005 13:57:07 +0100
    "Pelacha" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > kadencji, przewodniczący Klubu Radnych. Żonaty (żona-logopeda w
    > bialskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej), pięcioro dzieci.

    zapomniales/las dodac "spamer wielu grup dyskusyjnych"

    Sierp

  • 3. Data: 2005-03-16 13:31:55
    Od: nod <n...@o...pl>

    ja myślę że w takim razie powinniście podać też swoje maile, coby
    wielbiciele mogli pisać

    p...@p...onet.pl p...@p...onet.pl p...@p...onet.pl
    oraz
    b...@i...pl b...@i...pl b...@i...pl

  • 4. Data: 2005-03-16 14:43:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Sierp wrote:

    > zapomniales/las dodac "spamer wielu grup dyskusyjnych"

    Już nie. Cytuję kolegę Andrzeja Buse:

    "Dziękujemy za informacje.
    Konto i profil tego użytkownika zostały zablokowane.
    Adresy te i domena reklamowana w ten sposob - zostały zablokowane na
    naszych serwerach."

    przyszłość/ Woody Allen