  • 1. Data: 2002-05-24 14:01:37
    Temat: dla placacych rachunki za telefon w NOM w mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    UWAGA!!!
    We wszystkich płatnościach dokonywanych na rzecz Niezależnego Operatora
    Międzystrefowego 11401616-00-275681-PLNCUURnn (gdzie nn oznacza numer
    subkonta) do dnia 03-06-2002 roku numer 11401616 należy zastąpić numerem
    rozliczeniowym 11400000, pozostała część rachunku pozostaje bez zmian i ma
    postać 11400000-00-275681-PLNCURRnn (gdzie nn oznacza numer subkonta).
    Po 03-06-2002 przelewy na rzecz Niezależnego Operatora Międzystrefowego NOM
    należy wypisywać zgodnie z numerem rachunku, jaki jest podany na fakturach
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
    24.05.2002

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-24 14:13:29
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    a kto przeprasza? Amra ? :)
    szkoda ze nie podajesz zrodla razem z ta informacja

  • 3. Data: 2002-05-24 14:27:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a kto przeprasza? Amra ? :)
    > szkoda ze nie podajesz zrodla razem z ta informacja

    Strona mBanku aktualnosci :)

  • 4. Data: 2002-05-24 14:30:47
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam ten sam problem w Telepekao24.pl - nawet wysmarowałem
    im maila, ale jeszcze nie odpowiedzieli. Zły numer rachunku...
    A to co mówisz znajduje potwierdzenie w
    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html,
    co wcześniej sprawdziłem, ale nie wpadłem na to, że tak należy...

    Pzdr,
    Bam

  • 5. Data: 2002-05-24 16:24:50
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > Strona mBanku aktualnosci :)

    a wiesz ze bylem dzis na tej stronie, teraz ogladnalem ja dokladniej
    i dopiero zauwazylem
    tylko ciekaw jestem dlaczego info o NOM-ie jest na dole pod starszymi
    skoro inne wiadomosci dopisywane sa od gory tak zeby na wierzchu byla
    najswiezsza, czyzby strone uaktualnial zespol ktorego czlonkowie
    maja oddmienne koncepcje ? :))

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-05-24 17:19:33
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > skoro inne wiadomosci dopisywane sa od gory tak zeby na wierzchu byla
    > najswiezsza, czyzby strone uaktualnial zespol ktorego czlonkowie

    Nie.
    Po prostu pewien bank (do ktorego ma nalezec oddzial 11401616) dal ciala i
    ... nie ma takiego oddzialu. Ciekawe, ktory to bank?
    :-)

    M.

  • 7. Data: 2002-05-25 16:05:51
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A pamietasz, jak rozmawialiśmy o pkobp i jego liczbach kontrolnych.
    Niektórzy wtedy się oburzali, że bank nie może zmieniać numerów rachunku samowolnie.
    Tutaj mLinia poradziła mi, żebym zamienił te cyfry, a skąd ja mam wiedzieć, czy nie
    robi
    mnie w trąbę ;-)
    Po drugie- w razie jakichkolwiek reklamacji stoję na straconej pozycji- numer konta
    na
    fakturze i ten na który wpłaynęła zapłata są różne ;-))
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-05-25 16:07:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Aha- po 3 czerwca ma być tak jak na fakturze i ma przechodzić.
    Grzegorz