  • 1. Data: 2002-05-24 15:03:45
    Temat: Przedstawicielstwo PKO w Paryzu
    Od: "a wolski" <i...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,
    Czy jest w ogole jakies przedstawicielstwo polskiego banku np.PKO w
    paryzu ????? Czy mozna u nich otworzyc konto tak jak w polsce???
    Przesylanie przez Western Union jest holernie drogie.
    Dzieki za informacje. - - Adam

  • 2. Data: 2002-05-25 17:25:08
    Temat: Re: Przedstawicielstwo PKO w Paryzu
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Cześć!!
    Odpowiem Tobie tylko w takim zakresie.
    Otóż będąc w Paryżu prawie dwa lata temu znalazłem oddział PeKaO SA, ale czy
    oddział ten świadczy pełne usługi jak w Polsce - nie wiem!
    Pozdrawiam
    Sław

  • 3. Data: 2002-05-26 09:06:44
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "a wolski" <i...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest w ogole jakies przedstawicielstwo polskiego banku np.PKO w
    > paryzu ????? Czy mozna u nich otworzyc konto tak jak w polsce???
    > Przesylanie przez Western Union jest holernie drogie.

    Witam, jest Pekao SA ale w szczatkowej formie, od dluzszego czasu zwijaja
    dzialalnosc.

    Przemek

  • 4. Data: 2002-05-26 15:55:28
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Witam, jest Pekao SA ale w szczatkowej formie, od dluzszego czasu
    zwijaja
    > dzialalnosc.

    Jest to stan permanentny. Już od co najmniej 20 lat tak zwija i nic nie
    załatwia. (Niegdyś jeszcze jako PeKaO)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji >>> http://link.interia.pl/f15b7