  • Data: 2019-06-02 13:59:08
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-02, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > O, a sp. z o.o., gdzie wspólnikami są tylko fizole, może założyć takie
    > "firmowe", jak dla 1-os. DG?

    https://www.mbank.pl/firmy/konta-firmowe/konto-podst
    awowe/zoo/

    Z grubsza tak. Nie otworzysz takiego pakietu jaki ja mam ("Ja Profesjonalista"),
    ale te ze standardowej oferty można. Niestety kont darmowych, z bezpłatnymi
    przelewami
    w normalnych taryfach nie mają. I nie mają bezwarunkowej darmowości.

    > Bo podział mają na indywidualnych, firmy oraz "msp i korporacje".

    No wiem. Ale od jakiegoś czasu można "jako" sp. z o.o. otwierać w tych
    samych taryfach co 1-os DG (link wyżej), za wyjątkiem pakietu
    "Ja Profesjonalista".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com