  • Data: 2019-06-03 13:49:32
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-03 o 12:45, n...@p...pl pisze:

    > dla spółek osobowych też nie prowadzi
    > prowadzi dla spółek cywilnych

    Zapomniałem, że od wielu lat już osobowe to nie są cywilne.
    Na stronach napisali tak:
    Konto firmowe Inteligo możesz założyć, jeśli: jesteś osobą fizyczną
    samodzielnie prowadzącą działalność gospodarczą,
    -prowadzisz działalność gospodarczą jako osoba wykonująca wolny zawód
    (np. lekarz, prawnik)
    -jesteś prywatnym przedsiębiorcą prowadzącym działalność w formie spółki
    cywilnej.

    Dla stowarzyszenia będzie konto takie jak dla osoby prawnej - i rzadko
    kiedy to będzie darmowe, choć moga być jakieś wyjątki dla niebiznesowych
    tworów.
    Ale to musiałbyś praktycznie w każdym banku regulaminy i cenniki
    sprawdzac, bo
    się tym tak za bardzo nie chwalą.