  • 1. Data: 2019-06-01 12:22:32
    Temat: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    szukam darmowego konta firmowego dla stowarzyszenia

    zależy mi na bezwarunkowym braku opłaty za konto
    oraz (jeśli możliwe) na braku opłat za przelewy
    a także na dużej ilości rachunków pomocniczych

    od strony wygody korzystania ideałem byłoby inteligo
    ale ono niestety jest tylko dla ludzi i spółek cywilnych
    a osób prawnych nie obsługuje

    który z banków oferuje coś podobnego i to gratisowo?

  • 2. Data: 2019-06-01 13:30:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wujek google, mistrz ciętej riposty, podpowiada w pierwszym wyniku:
    - bnp - specjalny pakiet dla ngo, bezpłatny,
    - pekao i mbank - konta firmowe bezpłatne.

  • 3. Data: 2019-06-01 14:02:21
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2019 13:30:40 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Wujek google, mistrz ciętej riposty, podpowiada w pierwszym wyniku:
    > - bnp - specjalny pakiet dla ngo, bezpłatny,
    > - pekao i mbank - konta firmowe bezpłatne.

    który z tych trzech bannków (bnp, pekao, mbank)
    pozwala na zakładanie dużej ilości kont pomocniczych?

  • 4. Data: 2019-06-01 21:32:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, ale skoro osoba prawna może konto "firmowe", czyli takie dla 1-os. DG, to czemu
    nie w inteligo?
    Chyba że może tam, gdzie może, a inteligo nie bo nie.

    W mBanku fizol może mieć 10 ROR, więc może i firmowych można tyle.

  • 5. Data: 2019-06-02 05:21:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hmm, ale skoro osoba prawna może konto "firmowe", czyli takie dla 1-os. DG, to
    czemu nie w inteligo?

    To akurat nie jest takie konto.
    Osoba prawna nie założy.

  • 6. Data: 2019-06-02 08:26:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale akurat w inteligo czy w ogóle?
    Bo w mB i żubrze podobno można.

  • 7. Data: 2019-06-02 11:44:42
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-01, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Hmm, ale skoro osoba prawna może konto "firmowe", czyli takie dla 1-os. DG, to
    czemu nie w inteligo?

    W mBanku z tym bywa różnie. Mi odmówiono założenia konta firmowego,
    gdyż jednym ze wspólników sp. z o.o. była S.A. (25% udziałów :).
    Czemu? Nie do końca wiem. Powoływali się na jakieś dodatkowe
    regulacje i wymogi w takim wypadku.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2019-06-02 12:47:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O, a sp. z o.o., gdzie wspólnikami są tylko fizole, może założyć takie "firmowe", jak
    dla 1-os. DG?
    Bo podział mają na indywidualnych, firmy oraz "msp i korporacje".

  • 9. Data: 2019-06-02 13:59:08
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-02, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > O, a sp. z o.o., gdzie wspólnikami są tylko fizole, może założyć takie
    > "firmowe", jak dla 1-os. DG?

    https://www.mbank.pl/firmy/konta-firmowe/konto-podst
    awowe/zoo/

    Z grubsza tak. Nie otworzysz takiego pakietu jaki ja mam ("Ja Profesjonalista"),
    ale te ze standardowej oferty można. Niestety kont darmowych, z bezpłatnymi
    przelewami
    w normalnych taryfach nie mają. I nie mają bezwarunkowej darmowości.

    > Bo podział mają na indywidualnych, firmy oraz "msp i korporacje".

    No wiem. Ale od jakiegoś czasu można "jako" sp. z o.o. otwierać w tych
    samych taryfach co 1-os DG (link wyżej), za wyjątkiem pakietu
    "Ja Profesjonalista".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2019-06-03 10:58:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale akurat w inteligo czy w ogóle?
    > Bo w mB i żubrze podobno można.

    Nie wiem jak w żubrze i mB ale inteligo
    nie otwiera i nie prowadzi dla osób prawnych.
    Tylko osoby fizyczne, spółki osobowe itp