  • Data: 2019-06-03 15:07:23
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Tak nieco obok banków:
    Czy osoba wykonująca wolny zawód (np. lekarz, prawnik) musi być zarejestrowana w
    CEDiG?

    -----
    > Zapomniałem, że od wielu lat już osobowe to nie są cywilne.
    > Konto firmowe Inteligo możesz założyć, jeśli: jesteś osobą fizyczną samodzielnie
    prowadzącą działalność gospodarczą,
    - prowadzisz działalność gospodarczą jako osoba wykonująca wolny zawód (np. lekarz,
    prawnik)
    - jesteś prywatnym przedsiębiorcą prowadzącym działalność w formie spółki cywilnej.