  • Data: 2019-06-05 12:17:48
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 22:27:00 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
> [...]
    czy wykonujące działalność gospodarczą (jako

    > stowarzyszenie rejestrowe bez działalności gospodarczej ale z tzw. działalnością
    odpłatną pożytku publicznego

    Jeszcze mi takie cudo w oko w idei wpadło:
    "Konto IDEALNA FIRMA to konto firmowe przygotowane z myślą o spółdzielniach,
    wspólnotach mieszkaniowych, stowarzyszeniach, związkach zawodowych, spółkach,
    przedsiębiorstwach państwowych oraz instytucjach samorządowych, tj. osób prawnych,
    jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje
    zdolność prawną, lub wspólnikach spółki cywilnej."
    Bezpłatne przy wpływie 1000zł/mc lub saldzie 1500zł.
    Ale czy cokolwiek zakładanego w idei ma jakąś przyszłość?