  • Data: 2019-06-03 20:35:01
    Temat: Re: darmowe konto firmowe - gdzie
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla stowarzyszenia będzie konto takie jak dla osoby prawnej - i rzadko
    > kiedy to będzie darmowe, choć moga być jakieś wyjątki dla niebiznesowych
    > tworów. Ale to musiałbyś praktycznie w każdym banku regulaminy i cenniki
    > sprawdzac, bo się tym tak za bardzo nie chwalą.

    i właśnie dlatego napisałem na tę grupę, aby nie wymyślać koła 2gi raz

    liczę na to że jest tutaj ktoś kto szukał darmowego konta dla swojego
    stowarzyszenia i znalazł je - i pochwali się w jakim banku

    jeśli takich osób byłoby np. 4 i wskazałyby 4 banki, to porównałbym
    sobie te 4 banki zamiast wszystkich ponad dwudziestu