  • 31. Data: 2009-04-28 06:08:45
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:20090428000140.34b64773@cartel...

    > To może jeszcze to dorzuć:
    >
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=citio
    ne_direct

    niezłe warunki zniesienia kosztów: 5k wpływów
    dodam i chyba zmienię deczko, opcja będzie włączać płatne konta z
    możliwością zniesienia opłaty, a opłata będzie od razu się sumowała z info o
    zniesieniu pod gwiazdką

    zestawienie ma pokazywać w pełni opłaty miesięczne
    żal mi inteligo bo oni chcą tylko widzieć 100zł na koncie a citi aż 5k
    comiesięcznych wplywow

  • 32. Data: 2009-04-28 06:26:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
    > a citi aż 5k comiesięcznych wplywow

    Nic nie stoi na przeszkodzie, by przelać 10x500PLN ;)

    --
    Pete

  • 33. Data: 2009-04-28 06:52:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 28 Kwi, 08:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > zestawienie ma pokazywać w pełni opłaty miesięczne

    sadze, ze przydaloby sei jeszcze podanie przy kazdym koncie z jakiej
    daty jest TOiP na podstawie ktorego wprowadzono dane. A na stronie
    glownej info o czestotliwosci z jaka uaktualniasz dane oraz data
    ostatniej aktualizacji.

    To co pisalem o linkach wewnatrz komorek, kilka postow wczesniej, to
    nie chodzilo mi o linki do stron bamkow, a linki wewnetrzen do twoich
    wlasnych poszerzen informacji o dane, ktore nie zostaly podane w
    tabeli podstawowej - tam gdzie gwiazdka tam link aktywny - klikniecie
    otwiera okno z objasnieniami.

  • 34. Data: 2009-04-28 14:19:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, by przelać 10x500PLN ;)

    dobra to co miesiąc bedziesz mi przelewal 10x500PLN a ja potem tobie, ok? ;P

  • 35. Data: 2009-04-28 14:26:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > dobra to co miesiąc bedziesz mi przelewal 10x500PLN a ja potem tobie,
    > ok? ;P

    Ja sobie juz przelewam, wiec nie potrzebuje wiecej wplywow :P

    --
    Pete

  • 36. Data: 2009-04-28 14:46:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-28, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    [...]

    > dobra to co miesiąc bedziesz mi przelewal 10x500PLN a ja potem tobie, ok? ;P

    Nie zapomnijcie potem opłacać PCC od pożyczki (2% od 5000 od drugiego
    miesiąca począwszy) :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2009-04-28 18:02:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo"

    ne_direct

    > niezłe warunki zniesienia kosztów: 5k wpływów

    jesli tak to rowniez konto inwestor w DB-PBC - zupelnie darmowe
    darmowe karty i rachunki.
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l
    2/pakiet_inwestor_konto_osobiste
    Dopiero ostatnio od marca zaczeli pobierac oplate mies 1,50 za konto
    walutowe
    *** blad ***

    PS - zerknijcie na tabele oprocentowania - wszystkie przedzialy 0%
    ale na koncu dopisek "kapitalizacja odsetek - na koniec każdego
    kwartału" :-))

  • 38. Data: 2009-05-02 12:49:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    dodałem telefony

  • 39. Data: 2009-05-03 06:48:57
    Od: " Jgor5" <j...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dodałem telefony

    U mnie wyświela się jednynie tabela z opisem kolumn, nie widzę żadnego
    zestawiwna banków (opera, IE) :-(

  • 40. Data: 2009-05-03 20:29:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " Jgor5" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie wyświela się jednynie tabela z opisem kolumn, nie widzę żadnego
    > zestawiwna banków (opera, IE) :-(

    tez wlasnie to zauważyłem,
    gdybyś wcisnał wyświetlania płatnych były wszystkie ;p

    błąd był w warunkach wyświetlania kont
    już skorygowane, w zmienionej formie, płatne są na dole oddzielnie, po
    zachaczeniu opcji dołączone do głównej tabeli