  • 1. Data: 2008-03-06 07:00:50
    Temat: dają gdzieś kredyt ok.5tyś na dowód ?
    Od: "kaszkiet" <k...@p...onet.pl>

    znajomy potrzebuje kilku tysięcy dość szybko i na miesiąc bo będzie
    sprzedawał inna nieruchomość, ale raczej nie ma zatrudnienia, ma mieszknie,
    samochód,
    czy gdzies dostanie krótkoterminowy kredyt w okolicach 5 tyś na dowód, lub
    inne dokumenty i na oświadczenie (nie zasiadczenie) o zarobkach ?
    nie ważne oprocentowanie, bo za miesiac je spłaci

  • 2. Data: 2008-03-06 09:51:24
    Temat: Re: dają gdzieś kredyt ok.5tyś na dowód ?
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > inne dokumenty i na oświadczenie (nie zasiadczenie) o zarobkach ?
    > nie ważne oprocentowanie, bo za miesiac je spłaci

    Pilna pożyczka:
    http://finanse.netwaluta.pl/millennium/kredyty_gotow
    kowe_pilna_pozyczka.html

    Nie wymagają umowy o pracę, akceptują dochody z umowy zlecenia i umowy o
    dzieło i inne źródła dochodów.

    --
    Patryk

  • 3. Data: 2008-03-06 13:14:33
    Od: "kaszkiet" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    kowe_pilna_pozyczka.html

    > Nie wymagają umowy o pracę, akceptują dochody z umowy zlecenia i umowy o

    tu też potrzebują umowy zlecenia lub o dzieło, a kolega oficjalnie nie ma
    nic

  • 4. Data: 2008-03-06 16:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kaszkiet pisze:

    > tu też potrzebują umowy zlecenia lub o dzieło, a kolega oficjalnie nie
    > ma nic

    To nie ma zdolności kredytowej i już.

    Wszędzie trzeba jakieś dochody podać, a jak się poda fałszywe (albo
    takie, na których nie ma 'papierka') to podpada się pod kodeks karny.

  • 5. Data: 2008-03-06 17:23:09
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kaszkiet" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inne dokumenty i na oświadczenie (nie zasiadczenie) o zarobkach ?
    > nie ważne oprocentowanie, bo za miesiac je spłaci

    1. Różne Providenty itd.

    2. Niech się dowie w swoim banku, może mu coś zaproponują na podstawie
    historii konta. Mi tak mBank zaproponował kredyt 12,500 za samą historię
    konta - u nich od 5 lat, chociaż wpłaty (ok. 3000 zł) tylko od 8 miesięcy.
    Prawda, że usiadłem z konsultantem (Wawa ul. Grójecka) i razem wymyśliliśmy,
    co najlepiej wpisać, żeby system nie odmówił...

    3. Pożyczyć od znajomych ;)

  • 6. Data: 2008-03-07 06:59:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 6 Mar 2008 17:23:09 -0000, kashmiri napisał(a):

    > co najlepiej wpisać, żeby system nie odmówił...

    No tak, Ameryka wchodzi do PL drzwiami i oknami.
    Decyzje podejmuje maszyna a nie człowiek, człowiek jest potrzebny tylko po
    to, aby maszynę "oszukać"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 7. Data: 2008-03-07 09:25:03
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fqqp55$76c$1@achot.icm.edu.pl...

    > No tak, Ameryka wchodzi do PL drzwiami i oknami.
    > Decyzje podejmuje maszyna a nie człowiek, człowiek jest potrzebny tylko po
    > to, aby maszynę "oszukać"

    Ja nawet tak wolę - zamiast kłócić się z jakimś durniem albo babą na
    menopauzie, albo pańcią która nic nie wie, karmisz maszynę odpowiednimi
    danymi. Wynik pozytywny gwarantowany. A konsultant ma tylko wyjaśniać, które
    dane są istotne.

  • 8. Data: 2008-03-07 13:53:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > No tak, Ameryka wchodzi do PL drzwiami i oknami.
    > Decyzje podejmuje maszyna a nie człowiek, człowiek jest potrzebny tylko po
    > to, aby maszynę "oszukać"

    No niestety. Najweselej jest, jak maszyna trafi na sytuację
    nieprzewidzianą przez projektanta - np. uzyskiwanie dochodów z umów o
    dzieło. To są jaja...

  • 9. Data: 2008-03-07 14:54:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > No niestety. Najweselej jest, jak maszyna trafi na sytuację
    > nieprzewidzianą przez projektanta - np. uzyskiwanie dochodów z umów o
    > dzieło. To są jaja...

    Dwa banki mi to potraktowały jak umowę o pracę. Wystarczy ją mieć
    odpowiednio długo (zazwyczaj ok. 1-2 lat).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-03-07 15:07:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > No niestety. Najweselej jest, jak maszyna trafi na sytuację
    > nieprzewidzianą przez projektanta - np. uzyskiwanie dochodów z umów o
    > dzieło. To są jaja...

    To wtedy idziesz do innego banku. Sam uzyskuję dochody z umów o dzieło
    i od jakiegoś czasu nie jest to rzecz nie do przeskoczenia. (Acz papierów
    więcej.)
    KJ