  • 1. Data: 2008-03-05 14:19:10
    Temat: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    obecnie moja mama posiada cos takiego:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=2/id_p
    roduct=000000000000099/podgrupa=2/zone=-1/section=in
    dy
    czyli karte, ktorej transakcje z danego miesiaca sa rozliczane
    ostatniego dnia tego miesiaca miesiaca. pobierana jest co miesiac oplata
    1% wartosci transakcji + oplata za wydanie karty

    planujemy zmienic bank, ale mama upiera sie, ze musi byc funkcjonalnosc
    roliczania transakcji na koniec miesiaca.

    pytanie: jaki inny bank oferuje cos takiego? a moze ktorys z
    internetowych? dodam, ze karta nie bedzie wykorzystywana do placenia
    przez internet.

  • 2. Data: 2008-03-05 14:39:52
    Temat: Re: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Sarpedon napisał(a):

> [...]
    >
    > pytanie: jaki inny bank oferuje cos takiego? a moze ktorys z
    > internetowych? dodam, ze karta nie bedzie wykorzystywana do placenia

    1% prowizji od transakcji bezgotówkowych??
    Wypłata w bankomatach PKO BP - 3% nie mniej niż 5,00 zł??

    Podobną funkcjonalność ma każda karta kredytowa. Tylko że:
    1. nie ma takiej prowizji (są czasem inne, ale do uniknięcia)
    2. od dnia podliczenia transakcji do spłaty jest czas ok 3 tygodni
    3. wypłaty z bankomatów to kosztowny pomysł, do bankomatów trzeba mieć
    zwykłą kartę debetową

    Karol

  • 3. Data: 2008-03-05 14:57:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    > planujemy zmienic bank, ale mama upiera sie, ze musi byc funkcjonalnosc
    > roliczania transakcji na koniec miesiaca.

    Np. Zmyllenium i ich kredytowy MC. I pewnie większość innych KK na
    rynku z możliwością wyboru terminu generowania wyciągu.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2008-03-05 14:59:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:
> [...]
    >
    > pytanie: jaki inny bank oferuje cos takiego? a moze ktorys z
    > internetowych? dodam, ze karta nie bedzie wykorzystywana do placenia

    to jest karta typu charge (obciążeniowa).
    Poszukaj, ktore banki ją oferują. na pewno pekao s.a z ich eurokontem,
    ale zabulisz za prowadzenia samego konta

  • 5. Data: 2008-03-05 15:11:08
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    witek pisze:

    > to jest karta typu charge (obciążeniowa).
    > Poszukaj, ktore banki ją oferują. na pewno pekao s.a z ich eurokontem,
    > ale zabulisz za prowadzenia samego konta

    wlasnie nie interesuje mnie placenie za prowadzenie konta :) ale bede
    szukal i pytal o takowa karte

  • 6. Data: 2008-03-05 15:11:44
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > Np. Zmyllenium i ich kredytowy MC. I pewnie większość innych KK na
    > rynku z możliwością wyboru terminu generowania wyciągu.

    a wybor terminu generowania wyciagu to popularna funkcjonalnosc?

  • 7. Data: 2008-03-05 15:13:52
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Karol S pisze:

    > 1% prowizji od transakcji bezgotówkowych??

    tak

    > Wypłata w bankomatach PKO BP - 3% nie mniej niż 5,00 zł??

    nie wiem

    > Podobną funkcjonalność ma każda karta kredytowa. Tylko że:
    > 1. nie ma takiej prowizji (są czasem inne, ale do uniknięcia)

    np. minimalna kwota albo ilosc transakcji bezgotowkowych w miesiacu? w
    tym przypadku jest to ok. 20-30 transakcji na kwote 500-1000 zl meisiecznie

    > 2. od dnia podliczenia transakcji do spłaty jest czas ok 3 tygodni

    chodzi o to, by ostatniego dnia miesiaca zawsze sciagalo pieniadze z
    konta za transakcje przeprowadzone karta. dodam, ze saldo bedzie na to
    pozwalalo

    > 3. wypłaty z bankomatów to kosztowny pomysł, do bankomatów trzeba mieć
    > zwykłą kartę debetową

    wiem, chodzi mi tylko o transakcje bezgotowkowe w sklepach (nawet nie w
    internecie)

  • 8. Data: 2008-03-05 15:15:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 16:11:44 +0100, Sarpedon napisał(a):
    > a wybor terminu generowania wyciagu to popularna funkcjonalnosc?

    W Citi i mBanku na pewno się da... w Rajfim z tego co pamiętam - też.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2008-03-05 15:20:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 16:13:52 +0100, Sarpedon napisał(a):
    > chodzi o to, by ostatniego dnia miesiaca zawsze sciagalo pieniadze z
    > konta za transakcje przeprowadzone karta. dodam, ze saldo bedzie na to
    > pozwalalo

    W Citi można ustawić automatyczną spłatę karty, jeśli o to chodzi.
    W mBanku również - a co do tego końca miesiąca, to ja np. mam zamknięcie
    cyklu w 5. dniu miesiąca i wtedy pobierają właśnie w ostatnim dniu... ;)

    Czy chodzi o to, żeby nie było grace period? Nie wiem czy któraś KK na coś
    takiego pozwala - być może żadna, bo raczej nie jest to typowa zachcianka...
    Wtedy faktycznie pozostają karty charge.

    A jakiś konkretny powód dla którego zawsze ma pobierać kasę na końcu
    miesiąca?

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2008-03-05 15:28:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fqmd6j$qak$4@news.onet.pl, *Sarpedon* wrote:

    > wlasnie nie interesuje mnie placenie za prowadzenie konta :) ale bede
    > szukal i pytal o takowa karte

    A placenie za prowadzenie konta to nie pikus w stosunku do prowizji 1%
    transakcji placonych na koniec miesiaca... ?
    To nie lepiej KK Citi, darmowe prowadzenie karty, do tego mozna zlecic
    splacanie poleceniem zaplaty z innego banku, a termin splacania wybrac
    wedlug swojego widzimisie ?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."